Aangeboden zelfgemaakte uitlaat voor 70cc (hoogtoerig) min. hor.

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
Omdat ik een aantal uitlaten heb gemaakt en daarbij verschillende manieren van opbouwen heb geprobeerd heb ik intussen 1 over , ik heb zelf de eerste van dit type (wat ik zelf T2 noem) , dit is de 2e ,en een derde is ook klaar.

bij deze uitlaat heb ik de bocht iets veranderd en het middenstuk , echter is deze uitlaat nog met te dik draad gelast waardoor de lasnaden wat dikker zijn dan bij de nieuwere.

verder heb ik ipv een Stage6 ophangbeugel een Polini evo ophangbeugel gebruikt , deze is opengefreesd en gestraald. de uitlaat hangt dus keurig in rubbers.

de flens is met een o-ring ,maarzou ook zonder wel kunnen , verder heeft ie een vaste tailpijp. De demper is een gebruikte maar weinig gebruikte demper met nieuw demperwol.

De uitlaat is verder prima alleen is deze gewoon niet zo mooi :p

Deze uitlaat zal op een speed setupje rond de 13900 a 14000 tpm heel goed draaien , redelijk hoogtoerig dus , de uitlaat heb ik getest op mijn eigen Neo's (circuitracer) en deed het zeer goed , testresultaten heb ik er echter niet van.

wel heb ik een filmpje van de uitlaat op de bok en uiteraard een foto van de uitlaat.

LET WEL OP ! , de uitlaat past niet op een Aerox vanwege de uitstekende velg!

de ophanging zoals op de Neo's gemonteerd is gewoon om de uitlaat even te kunnen testen , ik rijd met een ophoogplaat dus past de uitlaat niet , op een std blok wel.

dus iemand die zin heeft aan deze uitlaat kan m kopen , wat kost ie?

gewoon bieden , maar wel vanaf 75 euro!! (wat niet veel is IMO) de hoogste (serieuze) bieder mag m kopen na aankomend weekend..

wel het hoogste bieden en niet kopen is gewoon een bad trader rating voor je..

dus , heb je er belang bij prima , heb je het niet ook prima , maar bied dan ook niet..

foto :

t22.jpg

t223.jpg

t2214.jpg



filmpje :

 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top