Zelfde uitlaat monteren?

patsus

Well-Known Member
Hoi

Heb mijn Aprilia Area 51 sbk uit elkaar liggen, en motorische is alles zowat vervangen (50cc).
Er zit nu nog een Leovinci Handmade TT onder maar deze is zo gaar aan het worden (vorige eigenaar) dat hij bij de cilinder lek is (scheurtje) en bij de demper niet meer goed aansluit.
Nu zat ik er aan te denken om dezelfde uitlaat te kopen en deze er onder te plaatsen, is dit direct mogenlijk? of worden de TT aangeleverd met begrensing... Want ben eerlijk gezegt heel erg tevreden over de leovinci tt en aangezien deze rond de 100 euro nog maar kosten vind ik dit een goeie prijs, en haal er ruim snelheid mee 80.

Wil wel een Gianelli shot er onder maar deze kosten weer duurder, en ik moet de boel opnieuw afstellen...of valt dat ook wel weer mee?

Anders gewoon de TT bestellen aangezien ik einde van de maand mijn hele nieuwe kappen set krijg ! YEAH ! +pippi+ en dan lijkt het ook weer wat netter met een frisse nieuwe utloat ! :)

(ps: moet je een nieuwe uitlaat inrijden? branding?)
 
Advertisement - register to remove this

Ik zeg 100% shot nemen,
is echt een van de beste uitlaten voor 50cc samen met de yas r.
shot kost btw maar 145 euro en dat is niks voor wat je er voor terug krijgt hoor!
maar het licht in jou handen.
en je hoeft een uitlaat niet in te rijden
 
de normale shot past iid niet.

de nrx (shot) voor area past wel weer.

maar of die nog gemaakt word weet ik niet..

R past ook niet zomaar.

als het op een area past staat dat er meestel wel bij.


een uitlaat hoef je niet in te rijden ,echter is het wel zo dat de uitlaat iets anders kan gaan lopen naarmate er een koollaagje in de uitlaat komt.

echter is dit een verschil die meestal pas gemeten word op wat ruigere setups.
 
heb even rond gemaild naar veschillende scooter zaken, over de vraag past de shot op een area zonder aanpassingen of niet....

Want dan ga ik zeker voor de shot, als er verder niet teveel aanpassingen zijn met afstellen... ben dan benieuwd of ik meer trek kracht heb en wat meer snelheid.
 
Back
Top