BurnFre@k Banned 4 November 2002 #1 Het is een verkleind/aangepast Yamaha BW's frame met een Aprillia Amico blok. Het is echt een blaas machientje, trekt super hard..! SETUP: Polini 70cc Giet (Tuned) Dell'Orto 17.5mm Yasuni R Polini Membraam + Plaatjes 20mm Spruitstuk Polini Airspeed Er zijn b.t.w. net nieuwe zuiger + veren ingezet. Foto 1 2 (Yasuni staat nog niet op de foto's) Vr.pr 650 euro MAIL voor interesse !!! moto_masta@hotmail.com Grtz
Het is een verkleind/aangepast Yamaha BW's frame met een Aprillia Amico blok. Het is echt een blaas machientje, trekt super hard..! SETUP: Polini 70cc Giet (Tuned) Dell'Orto 17.5mm Yasuni R Polini Membraam + Plaatjes 20mm Spruitstuk Polini Airspeed Er zijn b.t.w. net nieuwe zuiger + veren ingezet. Foto 1 2 (Yasuni staat nog niet op de foto's) Vr.pr 650 euro MAIL voor interesse !!! moto_masta@hotmail.com Grtz
K KOBUS Handige prutser...... 4 November 2002 #2 Ik wil niet lullig doen hoor, maar ik denk dat je je prijs wat naar beneden moet doen want ik denk niet dat mensen hier snel 650 euro voor geven,
Ik wil niet lullig doen hoor, maar ik denk dat je je prijs wat naar beneden moet doen want ik denk niet dat mensen hier snel 650 euro voor geven,
BurnFre@k Banned 4 November 2002 #3 ahum...er zijn in 3 dagen dat hij te koop staat al 2 mensen geweest alleen het probleem is dat deze allebei met een kind van 11 en 12 jaar waren...en pa vond het veel te hard rijden :|
ahum...er zijn in 3 dagen dat hij te koop staat al 2 mensen geweest alleen het probleem is dat deze allebei met een kind van 11 en 12 jaar waren...en pa vond het veel te hard rijden :|