zelfbouw brommer

Funk_dm

::SA MEMBER::
even een vraagje wie weet waar ik de regels voor een zelfbouwbrommer kan krijg als die er zijn ik bedoel bijv min/max hoogte koplamp dat soort dingen

????????????????????????????????????????????????????????????
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by funk-master
even een vraagje wie weet waar ik de regels voor een zelfbouwbrommer kan krijg als die er zijn ik bedoel bijv min/max hoogte koplamp dat soort dingen

????????????????????????????????????????????????????????????

wat bedoel je?

om legaal op de weg te kunnen???
moet ie een typegoedkeuring te krijgen..
info www.rdw.nl
 
ik bedoel de eisen waar de brommer aan moet voldoen ik zal ff op die site kijken thnx alvast

[edit]
ik kan het niet vinden
maar het moet er tog wel zijn lijkt mij
 
het plan is een chopper model brommer te maken met een zundapp 4 voet en een zelfgemaakt buizenframe met donor onderdelen van een sparta lucky
 
jah ik wil die brommer zo goed mogelijk bouwen en duz mischien laten keuren zodat ie legaal is duz ik moet alles weten minimale hoogte lengte alles

ik heb mailtje gestuurd naar rdw voor de eisen aan zelfbouw brommer ik hoop dat ze die snel sturen
 
succes, maar om hem legaal te maken zal je een hoop geld moeten neertellen voor een type of éénmalige keuring
 
jah dat weet ik maar jah goed sparen dan he en als ie eenmaal goed gekeurd is kan ie waarscheinlijk ook weer veel opbrengen hoop ik
 
mensen ik heb wederom jullie hulp nodig is nu maand gelden dat ik email naar rdw heb gestuurd ben ook naar politie geweest en die konden me ook niet helpen kan iemand mij helpen?
 
euh ghehehe (A) goed idee maar jah ik d8 mischien ook interesant voor anderen en als iemand et hier weet kan altijd proberen he
 
Back
Top