zelf prop maken?

Scarrie

ScaR ?
stel je hebt een 70cc met overrange etc etc onder je scoot hangen en dit loopt rond de 110 en trekt goed op...
als je nu zelf een begrenzingsplaatje maakt ( dus een pakking maken van blik met een kleinere doorlaat als een standaard uitlaatpakking of 'tzelfde alleen dan bij 't membraan ) en je gebruikt dit bijv. om van de ene plaats na de andere te kome en daar dan ff te vlammen en je zou dan onderweg aangehouden worden..

kunnen ze als ze je meenemen na de rollerbank en ze ontdekken dit dan een boete geven voor dit plaatje, of geld dit ook gewoon als begrenzing en mag dit??

en voor een carttank in je buddy zul je sowieso wel een boete krijgen neem ik aan??
 
Advertisement - register to remove this

is gewoon een begrenzing , had in mijn uitlaat gewoon zelf een prop gelast die meer door liet dan de prop die er vanuit de fabriek in zat. Kunnen ze volgens mij niks van zeggen.
 
Uhuuu. Ik had een neos tank in mijn buddy van mijn Aerox.. Is die dan ook ondeugelijk?

Een tank is een tank....

Als jij die begrenzers op je scooter zet mogen ze er niks van zeggen. Dit omdat jij ze van te voren er in plaatst en onder het rijden niet aan/uit kan doen.
 
Back
Top