This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zeer veel Piaggio spul, MHR en Hebo!

Status
Not open for further replies.

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Jaja daar is tie weer.

Voor een vriend gooi ik in de uitverkoop:

- Malossi RS3 achterveer

- Set velgen Zip AC, eventueel met Malossi remschijf en originele remklauw met Malossi blokken. Velgen zijn voorzien van z.g.a.n. Bridgestone ML50's.

- Hebo 70cc racing AC cilinder, niet de standaard, maar de snelle dure uitvoering, inclusief kop en Denso bougie. NON tuned.

-Complete Malossi Overrange set

-Malossi MHR Clutchbell, verstevigd.

- Hebo koppeling, verstelbaar.

- Tweemaal membraan Malossi VL12 (4kleps)

- Malossi schuin 21mm spruitstuk

- Binnenrotorontsteking van Italkit, met Malossi plaat om koelvin op te monteren.

- Diverse kuipdelen Zip AC, moeten wel gespoten worden.

- Frame Zip AC.

En als laatste, een compleet Zip AC blok, getuned door LVT (GOED en snel dus), voorzien van een Malossi RHQ krukas en primaire en secundaire Malossi vertanding. Het blok mag in principe ook los weg (dus ex. krukas en vertanding) maar liever in 1 koop.

Voor prijzen, add me op MSN, dan spreken we een mooi prijsje af. Als je meerdere spullen wilt hebben, reken ik een leuke korting. Spullen mogen voor een opruimprijs weg!!! Dus sla je slag.

arnegroenenberg@hotmail.com voor meer info!!!

Gr. Arne
 
ik denk dat je het beste hem kunt mailen en/of toevoegen op msn. dan krijg je namelijk sneller antwoord aangezien arne hier niet elke dag meer kijkt.
 
Boeie said:
ik denk dat je het beste hem kunt mailen en/of toevoegen op msn. dan krijg je namelijk sneller antwoord aangezien arne hier niet elke dag meer kijkt.

thx
 
zijn koppeling en huis er nog?? voeg ff toe op msn zie profile.

en die rs3 veer, past die ook op runner??!! nee zker

ltrzz menno
 
Complete Malossi Overrange set
hoeveel er voor
en is dit dus alles achter de carter deksel ook vario en koppeling enzo
 
Zijn jullie nou allemaal blind?


Boeie zegt : ik denk dat je het beste hem kunt mailen en/of toevoegen op msn. dan krijg je namelijk sneller antwoord aangezien arne hier niet elke dag meer kijkt.


Arne zegt : Mail me even of add me op MSN!!!!

Vraag dan niet hier wat ie voor de onderdelen moet hebben want hij kijkt zeer weinig hier :|
 
Status
Not open for further replies.