Zeer mooie en exclusieve Zip SP.

Status
Not open for further replies.

ZipMHRTeam

Scooter retired
Hierbij bied ik uit nieuwsgierigheid wat ik voor deze zip kan krijgen, de scooter te koop aan. De scooter hoeft dus niet weg, maar ik heb wel een bepaald bedrag in mijn hoofd zitten dus koopjesjagers hoeven niet te reageren. Sommigen van jullie hebben mijn Zip SP wellicht gezien @ lelystad.

De scooter is getuned door Joost van 3br tuning, en afgesteld op de XSH testbank door Marco en Hendrik. Alle onderdelen zijn nieuw aangeschaft en het blok heeft nog geen 3 uur gedraaid. Ook het blok was splinternieuw en meteen gekotterd en getuned door Joost. Het gaat om een zip sp 2000 blok, dus gelagerd in de carterkap.

Scooter heeft 21,2pk tovami, maar er is nog meer uit te halen dmw van andere carb en de tuning daarvan. Met een uitlaat op maat ga je dan zeker over de de 22pk heen. Ik heb daar zelf niet zo'n behoefte aan, ik rij immers voor 90% ermee op straat. Bereikt heel snel en zonder dips z'n top van 140 op een autoteller. Dit is naast een auto gebeurd. Ik heb hem niet te lang open gehouden, maar hij gaat nog iets harder denk ik.

Als je nog meer gedetailleerde info wilt hebben omtrent de opbouw etc van de scooter, dan moet je me toevoegen op msn. PM me voor mijn adres.

Motorisch:

Cilinder Malossi MHR Speed 2004 3BR tuned
Uitlaat Malossi Team 2006
Krukas Malossi Team 1999
Carburateur Mikuni 24mm vlakschuif
Luchtfilter Malossi E13 42-58mm schuin
Vario MHR 2000
Koppeling Malossi Deltaclutch
Membraan Malossi VL13 3br tuned
Primaire Vertanding Malossi 16/37
Secundaire Vertanding Malossi 14/47
Carters LC carters 3br max tuned
Poulie MHR fixed poulies
Koppelingshuis Malossi wingbell met koelribben
Halfpoulie Stage6
V-snaar Malossi Kevlar
Spruitstuk Malossi recht 22-28 3br tuned
Ontsteking HPI 2005
Lagers Malossi MHR afgedraaid

Optisch: (FOTOS BENEDEN)

Kappen zijn door autospuiterij gespoten en hebben een speciaal pareleffect dat licht verkleurt in het zonlicht. Als het bewolkt is is de scooter echt pikzwart. Van de lichtunit is het glas afgehaald en zijn de randen dichtgeplamuurd. Toen is deze gespoten. Van de zijpanelen zijn de reflectors afgehaald, de gaatjes dichtgeplamuurd en gespoten. Het frame is ook opnieuw gecoat in hoogglans zwart. Evenals de achtervleugel. De koeling wordt gestuurd via de normale waterpomp en in combinatie met de 180 radiateur, blijft ie echt perfect op temperatuur.

Verdere accessoires.

-velgen volledig verchroomd met zip sp 2000 naafdoppen
-zeer speciaal zadel in leer gestikt + MHR logo in leer, zie fotos. Slot is eruit gehaald en sluit nu naadloos aan)
-runner 180 radiateur
-verlichting voorzijde werkend (doorverbonden aan accu evenals het dashboard)
-nieuw zip sp 2000 carterdeksel
-Digitaal dashboard KOSO XRSR (netjes weggewerkt in het dashboard)
-malossi rs24 schokdemper voor
-malossi rs24 schokdemper achter
-malossi whoop remschijf voor
-malossi remblokken voor
-malossi remsegmenten achter
-Malossi W34 bougie (lange schacht)
-NGK race bougiekabel
-domino snelgas
-BFGoodridge stalen remleiding
-Sava MC18 3.5/10 banden (zeer goede grip, max 3 uurtjes oud, als nieuw)

Alleen serieuze gegadigden met geld, gaat absoluut niet voor een prikkie weg. Alle onderdelen zijn nieuw gekocht, zit inmiddels voor meer dan 6000 euro in de scooter. Voor meer info voeg me toe dus op msn. Mijn adres kan je krijgen via pm. Ik benadruk, scooter is echt in zeer, zeer goede staat.

Fotos:

xga2o9.jpg


xga2r5.jpg


xga342.jpg


xga2s8.jpg


xga2xz.jpg


xga2zb.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top