Zeer moeizaam starten

Henkieee

New Member
Goedenavond, ik heb een Peugeot Zenith, blauwe plaat, en uiteraard een 2 takt.

Nooit geen problemen gehad tot op een end hij moeizaam startte, vaak 10 minuten wachten en hij deed het weer. Inmiddels start hij gewoon niet meer. Gisteren wat aan gerommeld met de luchttoevoer. Toen deed ie het effies, en vanmorgen startte hij meteen in 1x maar nu wilde ik hem weer starten en is het opnieuw onbegonnen werk. Wie kan mij helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Goedenavond, ik heb een Peugeot Zenith, blauwe plaat, en uiteraard een 2 takt.

Nooit geen problemen gehad tot op een end hij moeizaam startte, vaak 10 minuten wachten en hij deed het weer. Inmiddels start hij gewoon niet meer. Gisteren wat aan gerommeld met de luchttoevoer. Toen deed ie het effies, en vanmorgen startte hij meteen in 1x maar nu wilde ik hem weer starten en is het opnieuw onbegonnen werk. Wie kan mij helpen?
Bougie vervangen
 
Heb je Vonk ?
Word de Bougie Nat ?
Krijgt die Lucht ?

Zo ja.... dan moet die aanslaan.
Slaat die weer aan als die is afgekoeld ?
 
Hij krijgt lucht, de bougie kan ik alleen niet testen want die zit best diep verwerkt en ik heb geen bougiesleutel en met sleutel 21 kom ik er niet bij. Ik ga er ff een bestellen dan kan ik morgen kijken. Nog eventuele snelle tips om hem werkend te krijgen? Ik moet er als het ff kan zo nog mee weg.
 
Tip is : gereedschap kopen wat je nodig heb , daarmee kom je zelf al een stuk verder , en gissen wat het kan zijn , en wij hebben geen glazen bol om je gelijk een juiste advies en oplossing te geven .
 
Zover was ik ook haha, bij m’n andere brommers had ik altijd genoeg aan sleuteltje 21 meteen een pest hekel aan dit ding gekregen haha
 
Back
Top