Zeer lage snelheid voor setup "( help

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Hey mensen ik heb gisterer mijn rox opgehaald bij vd kruis met de volgende setup: Yasuni Z
17,5 mm
Malossie sport vario
Malossi poelies
Malossi vl12 membraam

Het probleem is dat mijn scooter nog geen 50 haalt met 3/4 (zuiger inrijden)
Een maat van mij heeft Yasuni Z, 178,5 mm, malossie sport. polini 2g. Dat ding trekt echt als een gek en rijd 85/90.Min scooter dus TOTAAL niet.Mijn vraag is wat is het probleem ? Met die setup MOET ik toch hoger halen en harder trekke, mn scoot is nog niet vooruit te pisse haha.. Plz help me...Groetjes Lee

oja btw:
4,3 rolletjes, sproeier weet ik niet is niet veranderd iig, Drukveren en trekveren origineel.Die maat van mij heeft ook 4,3 en malossi rood trekveren weet ik niet.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

als je sproeier niet is veranderd en je hebt er ineens allemaal van dat soort onderdelen op gegooit is het vrij logisch dat die beroert loopt, dan is die veel te klein :x
en ga dan eens kijken wat voor een sproeier er in zit anders kan niemand je helpe denk ik......

M.O.P. said:
je zecht dat je hem hebt opgehaald bij VD kruis sommig scooter zaaken stellen je scooter af op inrijden en dan moet je later terug komen om alles goed te laten afstellen

dat zouden ze hem dan wel vertellen hoor dat ze dat deden...

draai je bougie er eens uit en kijk wat voor kleur die heeft...

Drukveer+ trekveertjes zou je ook eens kunnen veranderen, met een Z kun je wel orginele trekveren houden(beter zou 20% zijn) en drukveer moet je even testen, zit zelf denks dan aan een rode te denken.

denk, zelf 4,3gram is wel erg licht, 4,7 t/m 5,0 zou beter zijn denks...Coorect me if i'm wrong
Succes verder

HJ EVO ROX said:
Lee stel hem gewoon is af.

sproeier 92 er in.
Rollers iets van 4,7 gram ofzo.
Drukveer: MHR Geel
Trekveren: MHR Rood

Dan moet ie het al wel wa beter doen.
Ik heb dus soortgelijke setup .. en heb precies de afstelling die jij nu opnoemt :P

edit: en dan loopt gewoon goed. rond de 85 echte km :) Kan veel mensen met yasuni R bijhouden/eruit rijden :P

Last edited:
Back