Zadel band/riem

Scooter__

New Member
Hierbij heb ik een kleine vraag.
Ik heb een offwhite riem op maat kunnen bestellen om als band op de zadel te gebruiken.
Aangezien ik niet heel handig ben zie ik dat de oude riem vast zit met onbekende schroeven of wat het ook zijn, hierbij een foto en de vraag natuurlijk hoe die eruit gaan om de nieuwe riem te plaatsten.
Het gaat om een zip puch type 3. (Naar onder swipen voor de foto)
CFAAC2D1-600B-433E-A66A-11226E4BF1D8.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

Dat zijn grote Popnagels , die er uit boren en nieuwe erin zetten , ik gok dat die maat 5,1 MM is .
Maar ... daar heb je een serieuze Popnageltang voor nodig .
Weet niet waar je vandaan komt ?? ik heb die .

Misschien is een BEETJE verhuurbedrijf een Optie , zoals Bo-Rent , daar FF heen gaan , vragen of zij FF 2 Popnagels er in zetten , ben je misschien hooguit 5 Euro kwijt.

Popnageltang
 
Last edited:
Lijkt me niet dat je voor deze popnagel een zo'n zware tang nodig hebt.
De kop is weliswaar groot omdat deze de zachte band moet bevestigen en deze niet zo gauw los komt als het gaatje opgerekt wordt..
Maar het gedeelte wat opgetrompt wordt in het gaatje van het zadel is lang zo groot niet en gaat makkelijk met een normale maat popnageltang.

41mCWebzZUL.jpg

standaard-popnagel-extra-grote-bolkop-aluminium-staal-1.jpg
 
Lijkt mij wel , ik heb niet voor niets een Professionele Popnageltang van Gesipa .
Standaard Popnageltang , die bekjes , de Grip hebben de kracht niet om de Popnagel aan te trekken , de as schiet door, en je krijgt het gewoon niet aangetrokken.
 
Back
Top