Your Flashed :D ==> Flash / Swish

Advertisement - register to remove this

Dis allemaal duidelijk me het simpele Swish gemaakt...niet echt boeiend, en ook niet orgineel. Maar het begin is er!!
Ik was vorig jaar erg bezig met Flash, maar heb er nooit echt veel van gebakken...ondekte toen ook Swish, en ging toen multimedia studeren....volgend jaar krijgen we les in Flash. Tot dan geen zin meer om uren met Flash te klooien in de hoop dat je wat leuks fabriceert....

klopt is totaal niet boeiend..
ik moest een simpele banner maken..

ik kan ook hele animaties make waar ik weke mee bezig ben in FLASH DAN geen swish maar heb nog nie hoeve te maken doe het wel es als ik nix te doen heb :)

Originally posted by RS50master
klopt is totaal niet boeiend..
ik moest een simpele banner maken..

ik kan ook hele animaties make waar ik weke mee bezig ben in FLASH DAN geen swish maar heb nog nie hoeve te maken doe het wel es als ik nix te doen heb :)

zou je ook een voor mij willen maken??? zou ik erg tof vinden

Heb vroeger wel workshops Flash gehad, vind het alleen jammer dat inmiddels iedereen het gebruikt dus ik gebruik het zelf niet meer.

ik werk zelf heel veel met flash. Dat iedereen met flash werkt maakt niets uit, iedereen werkt ook met photoshop. Het verschil met de professional en de amateur is dat de amateur alle truukjes gebruikt en de professional alleen wat hij nodig heeft. Doe ook de opleiding multimedia, ik weet niet waar jij het doet stevie, maar bij ons op school moet je er niet teveel van voorstellen, het meeste leer je thuis.

Back