Yiying scooters betrouwbaar ?

Divided.

Well-Known Member
Hallo,

me ma wil een scooter hebben nu staan er op inet hele leuke maar mijn oog viel op een Yiying (wat ik al eng vind:p)

het zou gaan om deze scootertjes

[ir]http://www.jkbikes.co.uk/images/Picture040.jpg[/ir]

Is iemand daar bekend mee ? of het een beetje betrouwbaar is
 
Advertisement - register to remove this

ze zijn gekeurd dus ze zullen niet zomaar uit elkaar vallen ofzo, maar met die japanse imitatie troep heb ik nooit zulke goede ervaringen mee..

goedkoop is duurkoop zeggen ze vaak..

maar als je er normaal mee omgaat zal je er lang plezier van hebben..
 
twee kennisen van mij hebben zon 1tje(tweeling met allebij zon scooter), rijden erg goed en zeer zuinig. als het regent starten ze alleen niet!!! moet je heel vaak elek start gebruiken of kicken voor hij loopt. waar dit probleem precies wegkomt weten hun ook niet...
 
totaal niet of dan ook nooit aan beginnen, wij verkochten die dingen ook eerst op me werk maar dan onder de namen: jin lun, pico, bennen znen. maar dat is echt zwaar rotzooi matriaal.

kappen breken heel snel en zijn slecht leverbaar

garantie is max 6000 km en heb er al genoeg voorbij zien komen voor revisie met nog geen 2000 km op de teller

en er word van de fabriek uit ge advizeerd om de olie voor aflevering te vervangen en dan komt er meestal all een zooi metaal deeltjes uit, om de 500 km te vervangen en dan weet je all hoelaat het is.

en ze kosten inkoop bij een levering van d8 10 st nog geen 300 euro inc verzendkosten, en daar kunnen ze nooit kwaliteit voor maken.


de nieuwe 4 t van peugeot komt ook uit die fabriek maar die is wel iets duurder en ook iets beter van kwaliteit.

ik zou zelf voor een 2 t scooter gaan, of even wachten want er staan voor een aantal merken 4t injectie op de planning voor mid/eind 2008.
 
Hoi

Heeft iemand een idee waar je onderdelen van deze motoscooter kan vinden?
Ik denk aan achterlichtkapje voorlicht, pinkers, motoronderdelen, nieuwe plastic kappen, ...

Bedankt alvast.
 
twee kennisen van mij hebben zon 1tje(tweeling met allebij zon scooter), rijden erg goed en zeer zuinig. als het regent starten ze alleen niet!!! moet je heel vaak elek start gebruiken of kicken voor hij loopt. waar dit probleem precies wegkomt weten hun ook niet...


Reden is de onderbreker bij de zijstandaart.

als je de onderkuip los haalt en de draaden loshaalt (dan moet je de 2 stekkers die naar de draadenboom toelopen weer in elkaar steken) moet hij gewoon weer starten.

ik heb hier ook 1 staan en dat KRENG heeft me 2 weken voor het lapje gehouden door die productie fout.

als je dit doet moet hij verder goed zijn.
 
er bestaat wel degelijk japanse troep!!
en dat is een feit!
zij willen alles na maken en goedkoper maken zodat wij hun slechte imitatie zooi kopen.
nou dus mooi niet he.
zij lachen ons uit en hun gaan wel lopen met onze zuur verdiende geld.
 
er bestaat wel degelijk japanse troep!!
en dat is een feit!
zij willen alles na maken en goedkoper maken zodat wij hun slechte imitatie zooi kopen.
nou dus mooi niet he.
zij lachen ons uit en hun gaan wel lopen met onze zuur verdiende geld.


Waarom ze lachen ons uit? Die mensen maken gewoon een scooter waar vraag na is..

Als wij nederlanders vragen naar een goedkope scooter, dan maken zij er een die zo goedkoop mogelijk is.. En voor die prijs krijg je natuurlijk ook een product wat niet zo goed is als een iets duurdere..
 
Waarom ze lachen ons uit? Die mensen maken gewoon een scooter waar vraag na is..

Als wij nederlanders vragen naar een goedkope scooter, dan maken zij er een die zo goedkoop mogelijk is.. En voor die prijs krijg je natuurlijk ook een product wat niet zo goed is als een iets duurdere..

Compleet mee eens.
men vraagt altijd maar om goedkopere scooters.
Chinezen zeggen altijd maar: OK
Alleen gaat de kwaliteit altijd maar naar beneden.

en wat hou je over: een hoopje troep, wat je best kan inleveren bij het oud ijzer.
 
er bestaat wel degelijk japanse troep!!
en dat is een feit!
zij willen alles na maken en goedkoper maken zodat wij hun slechte imitatie zooi kopen.
nou dus mooi niet he.
zij lachen ons uit en hun gaan wel lopen met onze zuur verdiende geld.

Waar heb je het in godsnaam over? dat is CHINA niet JAPAN d00d.
Heeft je papa niet toevallig een japanse auto van 20 jaar oud zonder problemen? dan is het vast een japanner :)
 
Hallo,

me ma wil een scooter hebben nu staan er op inet hele leuke maar mijn oog viel op een Yiying (wat ik al eng vind:p)

het zou gaan om deze scootertjes

[ir]http://www.jkbikes.co.uk/images/Picture040.jpg[/ir]

Is iemand daar bekend mee ? of het een beetje betrouwbaar is
Ik heb zelf een yiying en nooit echt problemen gehad starte altijd misschien hier en daar eens een dingetje maar nooit groot dus vrij betrouwbaar attans die van mij
 
Als de rest ook reageert, hebben we recensies van de afgelopen 13 jaar.
Zou niet slecht zijn, dit zou betekenen dat we toch nog wel trouwe leden hebben en niet enkel lid worden omdat men een probleem heeft.

Goeiemorgen @Ashwin.0475 , ik zie dat je een kersvers lid bent op dit scooterforum, welkom en veel plezier!
Wat @Harrr je probeert duidelijk te maken is dat je gereageerd hebt op een draadje uit 2008.
Meestal weinig zin omdat deze leden al jaren het forum niet meer bezocht hebben.

Have Fun....
 
Back
Top