Yasuni Z begrenzer

daviyow

Well-Known Member
Hoi,

ik heb een yasuni z op myn aerox en ik heb al 1 begrenzer eruit (die by de cilinder zat) hy gaat nu ongerveer 72 km/u.

Maar ik heb gehoord dat er nog een 2de begrenzer in zit? waar Precies zit deze?


Ik heb hier Ne foto gevonden op deze forum, maar WAAR zit deze & HOE krijg ik deze eruit?
Met een andere uitlaat haalde ik +80km/u dus er zit zowiezo iets in myn uitlaat.

MVG +ralf+
 
Advertisement - register to remove this

Waarschijnlijk achterin je demper

uitlaat-2.jpg


demper01.jpg


Of dit bij Yasuni Z ook zo is weet ik niet, bij een R in ieder geval wel.

Overigens zitten er in een Yasuni Z ook nog schotten, maar die ga je er niet uit krijgen zonder de uitlaat open te slijpen. Waarom de keuze voor een Yasuni Z ?
 
die schotten eruit halen heeft ook geen nut , daar loopt ie hoogstens slechter door , ik heb het weleens geprobeerd zelfs...

een Z is idd niet altijd even geweldig , ik zou idd liever een R nemen..
 
ik weet het allemaal niet meer, ik had daar geen begrenzer zitten, waarom gaat ie dan maar max 72. ik heb een Zx eronder gezet van neef en die ging 85. zou het kunnen dat die ring nog erin zit ma dan by de cillinder kant? want me vader had ie toen in elkaar gezet ik was er toen niet en hy zei dat die 1tje er niet uit kon halen een buisje
 
ik weet het allemaal niet meer, ik had daar geen begrenzer zitten, waarom gaat ie dan maar max 72. ik heb een Zx eronder gezet van neef en die ging 85. zou het kunnen dat die ring nog erin zit ma dan by de cillinder kant? want me vader had ie toen in elkaar gezet ik was er toen niet en hy zei dat die 1tje er niet uit kon halen een buisje

Je hebt hem dus gewoon begrensd eronder gehangen? Waarom ontgrens je hem dan niet (zit er bij een Z een prop uberhaubt voorin?)?
 
Ik had hem goed afgesteld maar ik heb me buisje gevonden dus in de Bocht , ik dacht altijd dat ik die bij de bocht eruit had en bij de demper niet maar het was dus andersom, morgen maar weer beginnen afstellen.
 
ik heb niks in me uitlaat....., bij de cillinder heb ik niks en in de demper niet , ik heb atm , 72sproeier , 4.5g loodjes , gele drukveer , gele trekveertjes trekt in 1 lijn door maar 75km/u hoe kan dit ik moet toch over de 80km/u halen. het kan toch niet dat die trechter in de 2de bocht zit want dan krijg je hem er niet uit of bij de demper die bocht kan ook niet. wtf?
 
Back
Top