yasuni z aerox

J.D

Member
Ik heb een yasuni z bestelt voor mijn aerox
mijn aerox gaat nu tusse de 75-80
Weet iemand hoe snel hij ongeveer zou gaan als ik de yasuni z erop zet?
 
Advertisement - register to remove this

Ja die gaat wel stukje harder straks, je zal merken dat ie meteen aardig meer toeren maakt met die Yasuni z, ook meer benzine slurpen ma je gaatzeker stukje sneller
 
Ja die gaat wel stukje harder straks, je zal merken dat ie meteen aardig meer toeren maakt met die Yasuni z, ook meer benzine slurpen ma je gaatzeker stukje sneller
Een yasuni Z is eingelijk gewoon een standaard uitlaat met een ander geluidje!

ook wel een vervaningsuitlaat genoemt, je zou beter een yasuni R nemen als je dan tog iets meer wilt voelen.

en met een yasuni R kan je ook later nog een 70cc steken wat met een yasuni Z niet mogelijk is...
 
Een yasuni Z is eingelijk gewoon een standaard uitlaat met een ander geluidje!

ook wel een vervaningsuitlaat genoemt, je zou beter een yasuni R nemen als je dan tog iets meer wilt voelen.

en met een yasuni R kan je ook later nog een 70cc steken wat met een yasuni Z niet mogelijk is...
Wat zit jij nou weer voor onzin uit te kramen
Een Z is een hele verbetering ten opzichte van een standaard uitlaatje, totaal geen vervangingsuitlaat zoals je zegt. En kan ook prima op een gietijzeren 70cc. Een R is dan wel een betere uitlaat ook weer duurder.

En die 80km per uur is dat op de scooter teller of op een gps? Want veel harder dan 80 85km per uur op de gps ga je niet redden met een Z. Verwacht dus geen wonder van 100km per uur ofzo, red je met alleen een R ook niet hoor
 
Wat zit jij nou weer voor onzin uit te kramen
Een Z is een hele verbetering ten opzichte van een standaard uitlaatje, totaal geen vervangingsuitlaat zoals je zegt. En kan ook prima op een gietijzeren 70cc. Een R is dan wel een betere uitlaat ook weer duurder.

En die 80km per uur is dat op de scooter teller of op een gps? Want veel harder dan 80 85km per uur op de gps ga je niet redden met een Z. Verwacht dus geen wonder van 100km per uur ofzo, red je met alleen een R ook niet hoor
Op mijn brommertje heb ik al een stuk of 7 uitlaten gehad en de yasuni Z zat hier ook bij.
en ik vind persoonlijk dat dit gewoon een standaard pijp is met wat meer geluid je kan evengoed je standaard pijp ontgrenzen en je zal even hard gaan of soms zelfs harder dan een Z!
Ik heb dan ook niet lang rondgereden met deze uitlaat omdat ik deze gewoon niet veel/tot niks beter vond dan de standaard uitlaat...
 
Heb je er wel wat aan afgesteld dan?
Heb zelf ook 10tallen scooters gehad en opgevoerd van simpele uitlaat vervangen tot hele race projecten en ook vele uitlaten getest en dan kom je met wat afstelwerk en een yasuni Z toch altijd beter uit de verf dan een ontgrensde standaard uitlaat.
Maar dat doet er verder ook niet toe. Hoop dat de topic starter er in elk geval wat wijzer van is geworden ;)
 
Heb je er wel wat aan afgesteld dan?
Heb zelf ook 10tallen scooters gehad en opgevoerd van simpele uitlaat vervangen tot hele race projecten en ook vele uitlaten getest en dan kom je met wat afstelwerk en een yasuni Z toch altijd beter uit de verf dan een ontgrensde standaard uitlaat.
Maar dat doet er verder ook niet toe. Hoop dat de topic starter er in elk geval wat wijzer van is geworden ;)
Het heeft ook veel te maken met welke standaard uitlaat je hebt.
iIk heb een speedfight en die had standaard al een terugloper.
Dus met mijn brommer voelde ik eingelijk niks van verschil dan de standaard pijp.
 
Standaard uitlaat is een standaard uitlaat. Maakt weinig uit hoe ze eruit zien. Want standaard mag het maar 45 km per uur rijden ofzo. Dus al lijkt het dan op een terugloper dan zal.die uitlaat echt niet sneller zijn dan een uitlaat die.bijvoorbeeld op een Sito+ lijkt.
 
Ik heb een yasuni z bestelt voor mijn aerox
mijn aerox gaat nu tusse de 75-80
Weet iemand hoe snel hij ongeveer zou gaan als ik de yasuni z erop zet?
Denk 90 op de teller. Met elke snel uitlaatje haal je dat wel op een minarelli H blok
 
Back
Top