Yasuni R vs. Polini for Race

Robswa

Well-Known Member
He, ik heb een vraagje, welke uitlaat zal beter presteren op deze setup:

Std50 --> komt later een stage 6 pro 50 (zoiezo geen 70cc)
Racevario (multivar o.i.d)
Stage 6 koppeling
17.5mm

Welke zal net dat beetje extra geven op deze setup, ik weet van het prijs verschil blablabla dus ga dat niet zeggen! gewoon ff puur prestaties gericht!:*
 
Advertisement - register to remove this

ik wil weten welke net wat beter presteert, want jullie hebben allebei nog geen argumenten gegeven, heb je er ervaringen mee o.i.d? of gewoon omdat iedereen Yasuni R heeft gewoon zeggen neem maar yas r
 
omdat veel mensen R rijden en dus vanuit daaruit zeggen dat hij goed presteerd :)
dus mag ik wel aannemen dat het een goede uitlaat is.. als dit al 3 jaar geroepen word
 
Ik heb ze beiden gehad op een Giet 70 in de tijd en eerlijk gezegd waren ze bijna gelijk, enkel powerband lag miss iets anders (ik denk bij de 4 race iets hoger in toeren).
Maar geen ervaring met een yass R op 50cc
 
Ja ik heb nu zelf een Yas R er onder liggen, en ben ook uitermate te vreden, maar ik verkoop me scooter en ga opnieuw beginnen en eigenlijk wil ik niet weer dezelfde uitlaat, en een shot vind ik niet mooi en de stage 6 pro heeft een vriend al, dus bijft de for race over.. maar die presteert dus gelijk aan de R?
 
dus zal de for race op de snelle 50 net wat beter lopen dan de r? aangezien de stage6 50 vrij hoogtoerig is!

En wat bedoel je met beschaafder geluid, dat de for race meer herrie maakt harder geluid? is dat echt veel harder?
 
Ik heb met beide uitlaten gereden. Zowel dr R als de For race presteren goed op std cilinder. Op die pro zul je met een For race waarschijnlijk net wat meer vermogen krijgen. Dit zal niet veel zijn. verder maakt de For race wat meer geluid.

Het is dus aan jou of je hier het prijsverschil voor wil betalen.
 
Ja de prijs komt later wel, miss ergens 2ehands ofzo, maar het geluid; is het wel een mooi geluid? want die van de yas is in ieder geval mooi! wat vind jij paulus welke mooier? en is het echt veel harder geluid?
 
4 race klinkt idd veel blikkerig en een beetje scheller.
Het feit dat je wat meer toeren maakt zorgt ook wel voor meer slijtage maarja dat had je wel al gesnapt als je overstapt naar zo een cilinder.

Ik ben persoonlijk niet echt te spreken over laklaag van de 4 race maar de yassuni doet het op dat vlak miss iets beter maar is ook niet bepaald goede lak.

Het blijft dus persoonlijke keuze (ikzelf vind de vorm van een 4race het mooiste, maar ik vind dat de Yassuni R wel stiller klinkt)
 
het zijn allebei hele mooie uitlaten, alleen de yasuni r heb ik al op deze scooter en ik wil liever niet nog een yasuni r dus kwam de keuze op for race omdat ik op de rest wel wat had aan te merken, maar de for race maakt dus blijkbaar veel herrie en ook niet zo mooi geluid als de R?
 
de st demper wol die in de for race zit is niet al te best maar als je die vervangen hebt is het geluid gewoon netjes en naar mijn weten presteers de for race net ietjeses beter op 50 snel dan r op std cillinder een r beter en onder een 70 presteren ze allebij goed maar de for race doet het op middel en hoog toerige 70's ook nog wel eens lekker .
 
de st demper wol die in de for race zit is niet al te best maar als je die vervangen hebt is het geluid gewoon netjes en naar mijn weten presteers de for race net ietjeses beter op 50 snel dan r op std cillinder een r beter en onder een 70 presteren ze allebij goed maar de for race doet het op middel en hoog toerige 70's ook nog wel eens lekker .


lol, dat punt achteraan je paragraaf, staat dat daar uit ironie? :)
 
Back
Top