mja , snap iig al niet waarom je zoveel "rotzooi" erop hebt :?
19mm kun je beter 17,5 van maken
luchtfilter kun je beter std erop zetten
membraan nergens voor nodig
koppelingshuis is nergens voor nodig (ook niet op extreme setups)
halfpoelie doet niks , is gewoon vervanging van std
malossi v-snaar is nergens voor nodig , std loopt waarschijnlijk zelfs beter
spruitstuk tuned
ik vind het maar een rare en onnodige setup.
als je gewoon een 17,5mm ,de hebo vario , hebo koppeling (nja ,is dan nu malossi) en een leuk uitlaatje had je waarschijnlijk hetzelfde effect gehad als dat je al die troep er omheen hebt gekocht die nergens geen nut voor heeft op een std cilinder , spruitstuk tunen is helemaal al onzin , is niks aan te "tunen" , klint natuurlijk wel stoer maar heb je gewoon niks aan , je hebt gewoon teveel gedaan wat niet hoeft.. je hebt straks een scooter die niks anders loopt dan een scooter met alleen goed uitlaatje vario en carb....
mijn ervaring is gewoon hoe meer onnodige veranderingen hoe minder het juist word.
ik vind het echt serieus jammer ,mja , zijn jouw centen..
mja , ik ga er vanuit dat je voor prestaties gaat , dus ik snap niet wat je dan met een doppler uitlaat wilt , een R is leuk en zal ook wel koppel geven , mja , wil je meer kun je het beste gewoon een goed uitlaatje zoeken die bij jouw setup past , alleen zit je dan nog met je cilinder , een std cilinder met 19mm is gewoon overdreven , dus laat je cilinder tunen ,ander zuigertje met 1 veer , en zet er een evo uitlaatje oid op.
wil je dit niet kun je beter een 17,5mm erop zetten ,std membraan , std snaar (oid) ,std filter en dan met een yasuni R of Bidalot S2 , samba50 oid gaan rijden , dus goeie uitlaten op std cilinder.
mijn punt : zorg dat alles bij elkaar past!
dit is dus niet om je af te kraken maar je een beetje de goeie kant op te wijzen..