yasuni R vs doppler S3R

scooter fr€@k

Well-Known Member
ik ben aan het twijfelen tussen deze 2 uitlaten , de 1 zegt dat de doppler beter gaat en en ander zegt dat de yasuni weer beter gaat
kan iemand me hiermee helpen
dit is de rest van mijn setup:

Cilinder orginal
Carburateur 19 mm
Luchtfilter hebo kelk
Vario hebo racing
Koppeling mhr delta clutch
Membraan hebo TUNED
Primaire Vertanding orginal
Secundaire Vertanding orginal
Koppelingshuis mhr
Halfpoulie power one racing
V-snaar malossi
Spruitstuk TUNED
Ontsteking orginal
 
Advertisement - register to remove this

mja , snap iig al niet waarom je zoveel "rotzooi" erop hebt :?

19mm kun je beter 17,5 van maken
luchtfilter kun je beter std erop zetten
membraan nergens voor nodig
koppelingshuis is nergens voor nodig (ook niet op extreme setups)
halfpoelie doet niks , is gewoon vervanging van std
malossi v-snaar is nergens voor nodig , std loopt waarschijnlijk zelfs beter
spruitstuk tuned :rolleyes:

ik vind het maar een rare en onnodige setup.

als je gewoon een 17,5mm ,de hebo vario , hebo koppeling (nja ,is dan nu malossi) en een leuk uitlaatje had je waarschijnlijk hetzelfde effect gehad als dat je al die troep er omheen hebt gekocht die nergens geen nut voor heeft op een std cilinder , spruitstuk tunen is helemaal al onzin , is niks aan te "tunen" , klint natuurlijk wel stoer maar heb je gewoon niks aan , je hebt gewoon teveel gedaan wat niet hoeft.. je hebt straks een scooter die niks anders loopt dan een scooter met alleen goed uitlaatje vario en carb....

mijn ervaring is gewoon hoe meer onnodige veranderingen hoe minder het juist word.

ik vind het echt serieus jammer ,mja , zijn jouw centen..

mja , ik ga er vanuit dat je voor prestaties gaat , dus ik snap niet wat je dan met een doppler uitlaat wilt , een R is leuk en zal ook wel koppel geven , mja , wil je meer kun je het beste gewoon een goed uitlaatje zoeken die bij jouw setup past , alleen zit je dan nog met je cilinder , een std cilinder met 19mm is gewoon overdreven , dus laat je cilinder tunen ,ander zuigertje met 1 veer , en zet er een evo uitlaatje oid op.

wil je dit niet kun je beter een 17,5mm erop zetten ,std membraan , std snaar (oid) ,std filter en dan met een yasuni R of Bidalot S2 , samba50 oid gaan rijden , dus goeie uitlaten op std cilinder.

mijn punt : zorg dat alles bij elkaar past!

dit is dus niet om je af te kraken maar je een beetje de goeie kant op te wijzen..
 
koppelingshuis is nergens voor nodig (ook niet op extreme setups)^:
dat ben ik niet helemaal met je eens hoor want bij een extreme setup houd een standaard ut niet lang vol.
daar hapt ie sneller in ipv te gelijden.
 
fantasma said:
koppelingshuis is nergens voor nodig (ook niet op extreme setups)^:
dat ben ik niet helemaal met je eens hoor want bij een extreme setup houd een standaard ut niet lang vol.
daar hapt ie sneller in ipv te gelijden.

oh , ja sorry , daarom rij ik al 3 jaar races met een simpele RMS imitatie koppelingshuis en mijn vriendin nu ook , en bovendien heb ik nog NOOIT problemen gehad met std kopp.huizen...

wat ik wel heb gehad is zo'n Malossi kopp.huis doormidden , en dat terwijl de RMS wel heel blijft....
 
ja kan wel zijn maare ik had een standaard koppelingshuis en die was helemaal verrot en een maat van mij had precies ut zelfde
en dan had ik nog niet eens zown extreme setup
 
Back
Top