Yasuni R stiller dan Voca Sabotage?

injectx

Member
Laatst een Typhoon overgekocht met DR70 cilinder en Voca Sabotage uitlaat. Mooie uitlaat, ding is professioneel afgesteld en rijdt werkelijk als een malle. Het geluid zou ik wel wat stiller willen. Is het dan een optie om te kijken voor een Yasuni R? Aangezien die wel eens als de wat stillere terugloop uitlaten worden gezien of kan ik terugloop beter uit mijn hoofd zetten en voor Sitoplus gaan (zo lelijk :( ).
uitlaat_voca_minarelli_horizontaal_sabotage_50_70_rood_3.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Er zit een Yasuni R onder mijn Speefiets 3 , 70 CC Malossi Sport , Ding maakt ook een pokke herrie.
Ik denk dat de Demper de grootste boos doener is , je kan de Demper uit elkaar halen , en de gaatjes in de pijp waar de demperwol omheen zit , groter boren , dat reduceert het geluid.
 
Er zit een Yasuni R onder mijn Speefiets 3 , 70 CC Malossi Sport , Ding maakt ook een pokke herrie.
Ik denk dat de Demper de grootste boos doener is , je kan de Demper uit elkaar halen , en de gaatjes in de pijp waar de demperwol omheen zit , groter boren , dat reduceert het geluid.
Thanks. Demper gaatjes groter maken, check.
Post automatically merged:

Thanks. Demper gaatjes groter maken, check.

Heb ook wel eens gelezen dat meer demperwol eromheen wil helpen.
 
Chatgpt blijft me verbazen,

Als je het geluidsniveau van je scooter wilt verlagen, zijn er verschillende uitlaatopties om te overwegen.
Een Yasuni R-uitlaat is inderdaad bekend als een relatief stille terugloopuitlaat, maar het is nog steeds een prestatie-uitlaat die is ontworpen voor hogere snelheden en betere acceleratie.
Het kan dus zijn dat het geluidsniveau nog steeds te luid voor je is.
Een Sitoplus-uitlaat is over het algemeen stiller dan een prestatie-uitlaat zoals de Voca Sabotage of Yasuni R, maar kan de prestaties van je scooter beperken.
 
Chatgpt blijft me verbazen,

Als je het geluidsniveau van je scooter wilt verlagen, zijn er verschillende uitlaatopties om te overwegen.
Een Yasuni R-uitlaat is inderdaad bekend als een relatief stille terugloopuitlaat, maar het is nog steeds een prestatie-uitlaat die is ontworpen voor hogere snelheden en betere acceleratie.
Het kan dus zijn dat het geluidsniveau nog steeds te luid voor je is.
Een Sitoplus-uitlaat is over het algemeen stiller dan een prestatie-uitlaat zoals de Voca Sabotage of Yasuni R, maar kan de prestaties van je scooter beperken.
Verbazingwekkend dat dit uit ChatGPT komt.
Yasuni R zit er inmiddels onder en het geluidsniveau is net wat stiller dan de Voca, wat prettig is. Wel wil ik in de nabije toekomst nog kijken of ik het verder kan reduceren door de demper wat aan te passen.
 
Back
Top