This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

yasuni r of yasuni c16 of carrera 16

bobby_roks

Well-Known Member
hallo,
ik heb een aerox en ik wil een andere uitlaat, mijn setup is:
cilinder: malossi sport 50cc (licht getuned)
krukas: doppler pen 10 race
membraam: std
carb: dell'orto 17.5mm (sproeier 96)
uitlaat: laser x-pro
koppeling: malossi delta clutch
vario: polini speed control
v-snaar: malossi kevlar
Afstelling:
4.7 gr. rollen(moet iets lichter nog)
trekveren: malossi zwart
drukveer: malossi rood

nu was mn eerste vraag: wat is het verschil tussen yasuni R, city 16 en carrera 16?
en welke uitlaat zou het beste presteren met mijn scooter?

alvast bedankt,

mvg Bob
 
Ik heb bijna dezelfde setup als jou heb zelf Yasuni c16, Is een mooie uitlaat maakt mooit geluid. maar als je je scooter vaak gebruikt raad ik je aan om een yasuni r erop te zetten.
 
Een Yasuni R houd niet in op deze Set-up, die malossi sport is net wat sneller als een std cilinder waar een YasuniR zeer netjes op kan lopen mits goed afgesteld. Ik zou de R halen, die C16 is meer voor 50cc race/snellere set-ups of 70cc dingen.
 
C16 = Voor Middel toerige 70cc.
R = Voor Laag toerige 70cc.

En het gaat hier om een laag/middel toerige 50cc.
Dus zowieso de R nemen.

C16 is alleen maar kut op je 50cc.
 
Een Malossi Sport licht getuned hoog toerig?

LMFAO.

Kerel dat is echt niet hoog toerig, dat is hetzelfde als een standaard cillindertje een klein tune beurtje geven, dan zijn ze nog steeds niet hoog toerig.
Zal hoog uit Middel Toerig zijn, maar meerd ook niet.
Tenzij je een typefout hebt gemaakt, en je met een Malossi MHR cillinder rijd..

Verschil tussen de City en Carrera is dat 1 met homologatie is, en dus op straat gebruikt mag worden.
Maar dat betekent dus ook dat er begrenzers in zitten.