Yasuni R/C20

Status
Not open for further replies.

Jop

Witte Rox
Hallo,
Mijn scooter loopt op het moment 75km/h met een "Yasuni R" uitlaat.
Mijn vraag is dus, zal hij harder gaan lopen als ik er een "Yasuni C20" uitlaat onder zet, Zo ja, hoeveel zal het ongeveer schelen?

BVD,
Jop.
 
Advertisement - register to remove this

Er is vorig jaar een nieuwe cilinder ondergezet, ik weet niet wat voor een, volgensmij standaart,

Setupje:
17,5mm cabu
Yasuni-R uitlaat
std cilinder waarschijnlijk.
(geen vario ring)
rest is origineel.

Hij trekt wel hard op. (dan bedoel ik dus ook "hard" )
 
een c-20 is voor hoogtoerige 70cc setups , op std cilinder zou ik dit niet gaan monteren.

een R loopt in verhouding veel mooier.
 
Vriend van mij heeft 105 gehaald met een c20 op standart cilinder. maar dat was wel veel afstellen en ik zelf vind het geld niet waard.

R komt het beste uit als je stadart cilinder hebt.
 
Vriend van mij heeft 105 gehaald met een c20 op standart cilinder. maar dat was wel veel afstellen en ik zelf vind het geld niet waard.

R komt het beste uit als je stadart cilinder hebt.

lekker hoor ik heb vandaag met me sr ook de 105 gehaald met yasuni R, maar dealer kwam erachter dat er toevallig een malossi vario in lag?:p
ik heb me dood gelachen eigenlijkXD:p
 
Om het makkelijk te houden,

Yasuni c20 kan wel/niet

zo wel; met veel/weinig/geen aanpassingen/afstel werk.

>komt op neer dat Yasuni R gewoon slimmer is? O-)
 
het is verstandiger om een R te pakken JUIST omdat deze makkelijk af te stellen is en de prestaties zeer goed zijn.

behalve veel afstelwerk heb je ook nog kans dat je andere onderdelen moet gaan kopen omdat het met het std spul niet wil , en dat wil met een R heel erg mooi.

verder zal een R ook langer goed blijven lopen zonder af te stellen.
 
En kan het verder geen kwaad als ik c20 erop zet van een kamaraad, en dan ff 300-400 meter gaan rijden voor top snelheid?

Of is dat gewoon te slecht voor me rox?
 
Dat is geen probleem zolang jij nu niet met een eigenlijk-net-te-klein-voor-sito+ sproeier rijdt. Of het lekker zal lopen is 2 ;)
 
je scooter zal alleen maar slechter lopen als je FF deze uitlaat er op gooit..

en we kunnen nu al zeggen dat je er niets beter van gaat rijden :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top