Yasuni Eco op Aerox ???

Ndb10

New Member
Iemand ervaring met deze uitlaat?


Gaat dit voordeel opleveren op een std uitlaat met prop eruit?
 
Advertisement - register to remove this

Dank u, nog even een random vraag, ik wil nu een malossi mhr overrange vario erin zetten, welke vsnaar moet ik hebben lang of kort? Het gaat om een aerox 2 takt 2007 is verder nog helemaal origineel op prop uit de uitlaat en snelgas na. Mvg
 
Aerox is lang.. Aprilia sonic is kort.

MHR overrange vario is denk ik de moeite niet waard, als je de bij behorende overrange riem en achterpoelie niet monteerd.
 
En geeft deze dan ook meer trekkracht en top snelheid?
Op top verschilt het heel erg per scooter hoeveel een andere vario doet, ik merkte zelf op mijn NRG een duidelijke verbetering in wegtrekken uit stilstand. Dit komt door de andere ontwerp voor de "rollerbanen", welke voor een mooier toerenverloop zorgt.
 
Multivar is heel duur voor wat je ervoor krijgt, ik zou zelf kijken of je een polini hi speed vario kan plaatsen, is net wat goedkoper en is zeker goede kwaliteit.

Eens, een malossi vario is al snel tegen de 65 a 75 euro.. Je krijgt daar niks extra`s voor dan als je de polini hi-speed koopt voor 58 euro.
De kit van malossi is heel erg karig. (je krijgt alleen de vario een drukveer en 1 setje rolletjes waarvan die 9/10 keer niet de juist zijn.
Bij polini is de kit wel soms wat uitgebreider.. En doen als het dan ook nodig is er geschikte trekveren er meteen erbij zodat je moment de juist spullen hebt om goed te kunnen afstellen.
 
Last edited:
Back
Top