Yasuni demper --> hrr uitlaat

Daanje

Well-Known Member
Ik vroeg me dus af of die dempers van Yasuni (zie scootparts) op een hrr uitlaat passen. Ze hebben allebei 2 tapeindes, dus in principe zou het wel moeten passen, maar ik ben niet zeker van m'n zaak, en wil geen miskoop doen.
Who has the key to my question?

Greetz

------------------
Honda X8R-s,Malossi MHR-replica, hrr uitlaat, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Polini v-snaar, Polini secundaire vertanding 15/49, Malossi CDI-unit, Bridgestone ML50
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij kan het niet, HRR-demper heeft bevestiging in het horizontale vlak (naast elkaar, zeg maar) en Yasuni in het verticale vlak (boven elkaar) wat dus een raar gedraaide demper oplevert, tenzij de demper te demonteren is, waardoor de hele flens 90 graden gedraaid kan worden...

Greetz.
 
Zou wel een idee zijn, maar dan vraag ik me nog af of die Yasuni demper niet te dik is (dus een grotere doorsnede dan de hrr)
Zo'n Yasuni demper zal zekers wel vet staan op een hrr
smile.gif


Greetz
 
NO PROBLEMO, ik heb die yasuni demper op een bidalot gezet, ik had ook het probleem dat tailpijp verkeerd uitkwam, maar dat kooitje ervan kun je heel makkelijk verdraaien, zal er wel voor bedoeld zijn, kun je hem precies zo zetten als je wilt.
 
Die flens zit trouwens bij de yasuni demper, moet je aan je uilaat dus wel zo'n beugeltje hebben waar je hem alleen tegenaan hoeft te schroeven, als daar een komplete flens zit waar je ie demper al gelijk over moet schuiven dan moet de diameter wel preceis goed zijn inderdaad...
 
Back
Top