Wouterswerkplaats Member 4 January 2025 #1 Ik ben op zoek naar een nieuwe of nette c21 met kevlar demper voor mijn zip 2000 evo project. Mvgr, Wouter Last edited: 4 January 2025
Ik ben op zoek naar een nieuwe of nette c21 met kevlar demper voor mijn zip 2000 evo project. Mvgr, Wouter
Wouterswerkplaats Member Sunday at 21:36 #2 Heb op marktplaats eentje aangekocht (met kopersbescherming), even zien of dat wat is. Last edited: Sunday at 21:43
Wouterswerkplaats Member Sunday at 21:48 #4 Brute-Force said: zit er een Flens en veren bij ?? Click to expand... Met yasuni ophangbeugel + flens hebben we afgesproken
Brute-Force said: zit er een Flens en veren bij ?? Click to expand... Met yasuni ophangbeugel + flens hebben we afgesproken
Wouterswerkplaats Member Today at 06:20 #5 Er bleek toch een gat in de uitlaat te zitten gaf de koper aan voor het daadwerkelijk opsturen. Gelukkig had ik kopersbescherming afgesloten. Dus ik ben nog op zoek!
Er bleek toch een gat in de uitlaat te zitten gaf de koper aan voor het daadwerkelijk opsturen. Gelukkig had ik kopersbescherming afgesloten. Dus ik ben nog op zoek!