Yasuni C20 VS Bidalot C20

allemaal , denk je dat ze verschillende dempers maken voor pia en mina?

edit : zou jij toch moeten weten met je firefox maatje ... als je ff denkt
 
Ik heb ze gewogen met een digitale weegschaal en het gewicht bleef het zelfde:
Yasuni: 1.5 kg
Bidalot: 1.3 kg

Dit is gewogen zonder demper en ophaning.
De bidalot voelt in de hand merkbaar ook een stuk lichter.
 
Hmm, ander materiaal of verschillende materiaaldiktes...

Ander (lichter en/of iets mindere kwaliteit) materiaal zou kunnen.... Maar je zit dan sowieso met andere uitzettingscoëfficienten, en dan zou het verschil zal toch zichtbaar moeten zijn in een grafiek.

Verschillende diktes zou ook kunnen, scheelt op 1 uitlaat miss. 200gr. maar op 100 uitlaten.....dus iets goedkopere productie, en dus miss. onderdeel van het onderlinge prijsverschil.

Ik ben ook benieuwd hoe het zit met de warmtevastheid van beide uitlaten.

Zijn er nou al testbank uitdraaien met de verschillende pijpen?
Ik wil ze beide weleens zien in 1 grafiek.
 
MotoManiaC said:
Ander (lichter en/of iets mindere kwaliteit) materiaal zou kunnen.... Maar je zit dan sowieso met andere uitzettingscoëfficienten, en dan zou het verschil zal toch zichtbaar moeten zijn in een grafiek.

Mochten ze een ander materiaal gebruiken, zou dat dan zoveel in de kosten schelen?
 
Tim_xsh said:
allemaal , denk je dat ze verschillende dempers maken voor pia en mina?

edit : zou jij toch moeten weten met je firefox maatje ... als je ff denkt

ik had er in mijn nieuwe bidalot geen zitten en in me nieuwe yasuni ook niet, aerox-evo70 had ze er wel inzitten, dus niet in allemaal. ik hoorde dat het te maken heeft met het land waarvandaan ze geimporteerd worden, frankrijk moet die prop erin en andere landen niet. aangezien sommige via frankrijk geimporteerd worden zit daar een prop in. dit is wat ik hoorde
 
Back
Top