Yasuni C20, Doppler Vario, 2 kickstartdeksel, MHR Naaldlager, Micrometer en meer..

Status
Not open for further replies.

Aerox Theo

Well-Known Member
Ik ben nog het 1 en ander tegen gekomen in de schuur wat ik niet meer gebruikt. Dus vandaar dat het allemaal de verkoop in gaat.
Graag alleen mensen reageren die het onderdeel daadwerkelijk willen kopen en ook direct het geld hebben.
Als je ergens intresse hebt kan je me pm'n of toevoegen op msn: theo_de_weerdt@msn.com

Doppler Vario

Nooit gebruikt alleen uit de verpakking gehaald. Is echt 1 van de betere vario's, beter dan de malossi sport of polini speedcontrol. Het is inclusief 4 rollensets, 3 zaten erbij en 1 erbij gekocht. Ook zit er een drukveer bij. Met al deze rollensetjes kan je elk denkbaar gewicht maken tussen de 3 en 5,5 gram. Perfect af te stellen dus

Lees hier een revieuw over het product http://forum.scooterforum.net/forum...ghlight=doppler
Nieuwprijs vario + rollen: 63,75 + 11,70 = 75,45
Mijn prijs: 55,50 inclusief.

2Zh33703.jpg


Kickstartdeksel

Bewerkt en licht gepolijst. Is inclusief het kickstartmechanisme. En een vette malossi sticker :eek:
Prijs 25 euro inclusief.

ebe33861.jpg


Kickstartdeksel
Bewerkt maar nog niet echt netjes en is licht gepolijst. Is inclusief het kickstartmechanisme.
Prijs 25 euro inclusief.

hOA33947.jpg


Kickstarter
Heel netjes zwart gespoten. En tandjes zijn nog in perfecte staat.
Prijs 10 euro inclusief.

u1N34393.jpg


En nog een heleboel standaard zooi
Zit er iets bij wat je nodig hebt. Doe een bod en het is voor jouw.

SZI34640.jpg


Yasuni C20
Is niet nieuw meer maar is helemaal compleet en zonder deuken of roest. Dus presteert net als een nieuwe.
Prijs 125,50 inclusief.

Hcl34990.jpg



Groetjes :w
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top