This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Yasuni C16 ruilen tegen 13" velgen

Status
Not open for further replies.

Davor@Stage6

XtreeM PhantoM
ik wil dus mijn c16 inruilen tegen SD 13"velgen met banden en schijf ... velgen hoeven niet mooi te zijn worden toch gespoten ...
dus heb jij nog leuke velgen liggen pm dan

het liefst heb ik SR 5 spaaks of sr 3 spaaks

foto:


edit: flens is vast gelast en er zit geen ophanging bij maar die kan je zelf makkelijk maken ( zoals je ziet )
 
ik zoek dus SD (zoals er staat) en het moeten 13" zijn ik weet niet wat jij met klein bedoeld denk 12" maar die zoek ik dus niet ....
 
ik weet dat je het niet neergezet hebt.. maar heb nog een SR 3 spaaks SD achtervelg met band liggen die ik wel wil ruilen met bijbetaling tegen jou c16..

Wispy16@hotmail.com is me msn..

laat maar weten
 
hey, ik heb een set neo´s velgen met banden. ik weet alleen niet of die 13 inch zijn kan ik nu namelijk niet nakijken, achtervelg is al geschuurd en zit nieuwe Schwalbe Raceman band op, voorvelg is nog in goede staat en zit continental zippy band op, kan je ook nog paar 1000km mee vooruit add: ric_0209@hotmail.com

edit/ zie net dat akbar ook neo's velgen heeft, dus ga er dan vanuit dat mijne ook 13inch zijn
 
mja mocht je je bedenken ik heb dus die neo's velgen set, achter nieuwe band 0km mee gereden en voor kan je ook nog wel paar 1000km mee vooruit
 
ja sorry ben laatste tijd druk ... maar ik ben er vandaag gewoon weer

EN voor die andere gozers IK BEN GEWOON OPZOEK NAAR 13" ( voor de 1000e )
reageer alleen als je 13" hebt
 
Status
Not open for further replies.