Yasuni C16 of Top Performance Nardo

Roan12345

Member
Goeiendag,
Straight to the point, ik heb een roze top met lossebinnekop. bij deze cilinder hoort als ik het goed heb de Tp nardo. Nou wordt die niet meer gemaakt ( wel replicas natuurlijk ). C16 worden wel nog gemaakt. Nou vroeg ik me af of er echt Heel veel verschil in zit of dat het een beetje op het zelfde neer komt? En is het veel verschil met wat ik nu heb ( Yasuni R)

Wat zou dan het beste zijn? c16, nardo replica of orgi nardo?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zoals al eerder verteld ... De Top Performances Nardo , is een Copy van de wedstrijd uitlaat .
Een Imitatie uitlaat van de Top Performances Nardo is de Gianelli Shot 4.
Die Nardo is gewoon tekoop


Topprestaties Nardo Replica II is gebaseerd op de uitlaat Topprestaties die werden gebruikt toen ze een wereldrecord vestigden op een 70cc-scooter met een topsnelheid van 159 km / u. Sindsdien is er veel gebeurd en hoewel er veel krachtigere motoronderdelen op de markt zijn gekomen, mag men deze uitlaat nog steeds niet negeren. Het past goed bij 70ccm Racing cilinderkits zoals. Topprestaties Racing Gold Line en Stage6 Racing. Meest recent is het uiterlijk van de uitlaat bijgewerkt, daarom zijn zowel de uitlaat als de ophanging zwart geworden en lijken ze moderner. De uitlaat is af fabriek voorzien van een dunne laag blanke lak, maar om er zeker van te zijn dat deze niet dof wordt, raden wij aan om de beschermlaag continu te onderhouden. Geleverd incl. div. uitrusting. Let op: De uitlaat is af fabriek voorzien van een dunne laag blanke lak, maar om er zeker van te zijn dat deze niet dof wordt, raden wij aan om de beschermlaag regelmatig zelf te onderhouden.Minder
 
Last edited:
Zoals al eerder verteld ... De Top Performances Nardo , is een Copy van de wedstrijd uitlaat .
Een Imitatie uitlaat van de Top Performances Nardo is de Gianelli Shot 4.
Die Nardo is gewoon tekoop
Dus u raadt aan om de Gianelli Shot 4 te kopen.

Zal dit heel veel verschil maken met de Yas R?
 
Jij leest volgens mij iets anders als ik.
Bericht was toen nog niet bewerkt..
Maar als ik het goed begrijp is het zo dat de Imitatie eigenlijk dezelfde uitlaat is ( gebaseerd op ). en dat dit dus nog steeds te beste koop is. en de gianelli shot de 'goedkoperen' versie is van de Tp nardo.

1707691005854.png
Ik kan deze krijgen voor 180,- Is dat het waard? Dit is orgi als ik het goed heb.
 
Last edited:
Ik reageerde in ieder geval alleen op het eerste gedeelte, die TS ook gequote heeft. Daar haalde ik in ieder geval niet uit dat jij de Gianelli echt aanraadde, alleen dat het een kopie was.
raden wij aan om de beschermlaag regelmatig zelf te onderhouden

Ben wel heel benieuwd wat ze hier mee bedoelen. Wat voor onderhoud kan je precies doen aan die laag? Volgens mij helemaal niets.
 
Elke uitlaat heeft onderhoud nodig , standaard word die karig in de blanke lak gezet , en niet droog maken als die nat is geweest , heb je in No Time vliegroest .
Beste is een nieuwe uitlaat zelf ook nog goed in de hittebestendige blanke lak te spuiten ,
 
Back
Top