Yasuni C16, C20, MHR uitlaat of Jolly??

albertjumelet

-Viper Project-
Hey!

Ik heb onder mijn Aerox een 50cc MHR met 21mm Malossi carb, MHR vario, MHR koppeling, MHR membraam, enz

maar ik heb nog geen uitlaat! Ik weet namelijk niet welke ik het best kan nemen i.v.m. toerengebeid enz.

Ik zit te twijfelen tussen: Yasuni C16, Yasuni C20, MHR uitlaat of een Jolly Moto....

Maar misschien heeft iemand nog een beter idee??

Thnx!
 
Advertisement - register to remove this

c20 was toch eigenlijk voor tuned cilinders??

als je later je cilinder nog gaat laten tunen kan beter die c20 nemen, ik zou zelf voor de MHR pijp gaan, mooie pijp, en is gemaakt voor jouw cilinder....
 
Owkee...das duidelijk----->geen C16 maar een C20. Maar zit er eigenlijk nog veel verschil tussen een Yasuni C20 en een Bidalot C20??

Ik hoorde iets over een kleine begrenzer, buisje in de demper, wat een Bidalot schijnt te hebben en een Yasuni niet???!!

Als het verder niet uitmaakt qua vermogen dan is de Bidalot natuurlijk een stuk goedkoper...
 
Na ik heb gehoord hebben de nieuwe uitlaten van Yasuni ook een begrenzing... en tjah die discussie over welke C20 nou beter is.... Heb je het geld ga voor de Yasuni en ga lekker sjeezen :D en als je het te duur vindt, ga dan voor de Bida ( ook gewoon goed ! )... duss
 
Back
Top