Yasuni C16, C20, MHR uitlaat of Jolly??

albertjumelet

-Viper Project-
Hey!

Ik heb onder mijn Aerox een 50cc MHR met 21mm Malossi carb, MHR vario, MHR koppeling, MHR membraam, enz

maar ik heb nog geen uitlaat! Ik weet namelijk niet welke ik het best kan nemen i.v.m. toerengebeid enz.

Ik zit te twijfelen tussen: Yasuni C16, Yasuni C20, MHR uitlaat of een Jolly Moto....

Maar misschien heeft iemand nog een beter idee??

Thnx!
 
Advertisement - register to remove this

50cc Jolly nog niet gezien.. ik bedoelde de 70, doet het ook goed op snelle 50... is gewoon een feit, en een C16 ook wel maar niet super.. het volume is gewoon te groot. Stukken groter dan dat van een Jolly, leg ze eens naast elkaar. :)
 
Dus C16 en Jolly zijn eigenlijk iets te groot maar er wordt wel gezegd: Als je verder wilt gaan dan beter de C20.(???)
Hoezo dan wel C20 en geen C16?
C20 heeft zeker een anders koppel?

Maar ik begrijp dat ik toch het beste een MHR 50 of Evo 50 uitlaat kan nemen?

Weet iemand waar ze die op internet ofzo ergens verkopen want scootparts heeft alleen team 50. En dat is natuurlijk weer iets te hoogtoerig?!
 
Maar is er hier iemand die aan zo'n zelfbouwuitlaat kan komen?? Een nieuwe bedoel ik dan??

Zou wel mooi zijn want dat is toch altijd het beste....zeker als ik niet weet welke ik moeten kiezen C16 of C20(erg duur) of MHR Team pijp(nog duurder!)

Laat ff weten ajb want zoiets lijkt me zeker wel wat!!
 
Ow, een vriend van mij had namelijk voor 200euro een nieuwe zelfbouw maar dat was voor een Zip en niet voor Mina Hor. maar had wel verwacht dat t iets goedkoper zou zijn!!

Maar mooi dat ik dat ff weet.....
 
Maar tussen een C16 en een C20: de 1 zegt dat ik beter een C16 kan namen en dat C20 te groot is en de ander zegt dat het volume van een C16 te groot is en dat ik beter een C20 kan nemen??!!

Kan iemand mij het verschil uitleggen??
 
Back
Top