Yas R of Laser x pro chroom

anakin

Buiten gebruik
mensen,

ik zit ontzettend te twijfelen tussen een Yasuni R of een Laser x pro chroom, zit tussen die 2 veel verschil tussen power of dat niet?

en jah...chroom is natuurlijk makkelijk schoon te houden,

maar als ik nou die R zou halen, met welke troep smeren jullie dat ding in?

Matthijs
 
Advertisement - register to remove this

ik zal trouwens ff setup erbij zetten, misschien zal het nog uitmaken vanwege power tussen R en laser:

50cc
mulitvar MHR vario
Deltaclutch (Koppeling)
DO 17,5
(nu yas Z maar dat doet er nie toe)
 
Idd, maar dat is natuurlijk niet zo moeilijk te verhelpen.
Laser pijp is natuurlijk ook erg vet en zal ook weinig onder doen voor die Yasuni R, prijs is dacht ik ook nog eens iets mooier.
 
Ik heb ook een Xpro op bijna zelfde setup en rijdt erg fijn moet ik zeggen


Mooie uitlaat
Mooi geluid

Demperwol is inderdaad een nadeel maar ach ik haal 2 x demperwol uit 1 lap das 5 pleuro in de 3 maanden (ik rij vrij veel).

Prima dus :)

yasuni R zal het ook lekker doen hoor maar die Laser vindt ik qua looks gewoon vele malen mooier , maar da's persoonlijk :P
 
Heej ik had een laser. Totdat opeens de demper erafvloog en hij daarna doormidden brak heb ik toch beetje het id dat het niet zo'n super uitlaat is :P. Hij reed prima @ std50 maar op 70 ging die gek doen. Nu voor een Yas C16 gegaan :)

Een R is gewoon stiller en betere afwerking. Ik zou voor de R gaan. :)
 
Idd, Laser demper is bestwel zwak, de demper breekt gewoon van binnen @ normale Xpro dan. Ik zou voor een Yasuni R gaan als ik jou was, vind het persoonlijk ook een mooiere uitlaat. Als je ooit 70cc wilt heb je er alvast een goeie pijp onder hangen :)
 
Ga voor Yasuni R, kheb mijne al 4 maanden (8 maanden oud 2e hands), nog nooit ingesmeerd met olie. Ding ziet er als nieuw uit, geen roest te zien. De lak die eropzit is echt supergoed.

Een vriend van me had een laser, demperwol was na 1 maand al gaar. Demper is er 2x afgeknald en uitlaat was gescheurd bij de bocht. Het kan zijn dat het door de sleutelkwaliteiten van hem komt maar ik weet het niet zeker :p
 
Originally posted by NeoGeniX
Ga voor Yasuni R, kheb mijne al 4 maanden (8 maanden oud 2e hands), nog nooit ingesmeerd met olie. Ding ziet er als nieuw uit, geen roest te zien. De lak die eropzit is echt supergoed.

Een vriend van me had een laser, demperwol was na 1 maand al gaar. Demper is er 2x afgeknald en uitlaat was gescheurd bij de bocht. Het kan zijn dat het door de sleutelkwaliteiten van hem komt maar ik weet het niet zeker :p

Heej mijne is ook bij de bocht gescheurd! Net nadat ik hem helemaal had gelakt :'( want die laser roeste wel als een gek :|

deel3%20008.jpg


en hier ligt die laser naast een yas C16, op zich beetje hetzelfde id als een R. Hij's wel gelakt maar die demper is er echt snel gaar uit gaan zien en trilde ook rond :S :'(

deel3%20005.jpg



Dus voor de R gaan :) :W
 
Je moet er wel rekening mee houden dat laser een nieuwe versie heeft uitgebracht, met betere demperwol en zooitje andere kleinigheidjes die verholpen zouden zijn. De prijs was geloof ik ook omlaag gegaan

Edit:// Het is natuurlijk ook een questie van onderhoud en omgang met je uitlaat, als jij alleen in de zon rijd en je maat alleen maar in de regen krijg je zoiets al snel
 
Daar ben ik het helemaal mee eens :)

Elke uitlaat ken je zo naar de klote helpen door

- Verkeerde montage
- Niet onderhouden

Ik loop gewoon elke 2 weken mn ophanging ff na kijken of alles vast zit , ik smeer mn uitlaat in wrijf het netjes op en ga een stukje rijden.

Na de regen goed droogmaken en als het ernstig is netjes invetten.

Ik heb hem net zo'n 7 maanden en ik heb geen spatje roest en heb vaak genoeg door de regen gereden enzow.

Ik heb trouwens wel de nieuwe versie van €165 :)
 
1551.jpg


Deze en ik ben er best tevreden over snap niet dat er van die slechte geluiden gaan over dat ie extreem herrie maakt enzow.

Ik vindt het reuze meevallen , die nieuwe versie is echt ok :)

Begrijp me goed ik wil niet zeggen dat de R niet beter of wat dan ook is , dat kan ik niet zeggen want ik heb er geen ervaring mee :)

Maar wil wel ff terug koppeling geven op de nieuwe versie :), en dat het best een aardige pijp is (die niet iedereen heeft ;) ) :)
 
Back
Top