yamha mint smoort

Marcovt

Gas is alles
hallo,

ik heb een yamaha mint (2 takt 25 km uitvoering).
en ik heb er een probleem mee.
als ik gas geef met het achterwiel op de grond gaat ie smoren.
als ik hem op de bok zet en het achterwiel vrij draait van de grond is er geen probleem en kan ik gewoon vol gas geven zonder dat hij smoort.
de transmissie is goed dus daar ligt het niet aan.
weet iemand wat het kan zijn?

alvast bedankt voor uw reactie

met vriendelijke groet,

Marco
 
Advertisement - register to remove this

Je kan de carburateur, luchtfilter en/of bougie eens vervangen/schoonmaken. Smorend geluid is meestal in "mijn" ogen luchtfilter maar kan ook zijn dat je sproeier verstopt zit. Je kan hem trouwens ook eens starten zonder luchtfilter en kijken wat ie doet.
 
Je kan de carburateur, luchtfilter en/of bougie eens vervangen/schoonmaken. Smorend geluid is meestal in "mijn" ogen luchtfilter maar kan ook zijn dat je sproeier verstopt zit. Je kan hem trouwens ook eens starten zonder luchtfilter en kijken wat ie doet.
Heb ik allemaal al geprobeerd
 
De perfecte sproeier voor een mint is 66, althans voor de brom uitvoering. Maar ik denk niet dat dat bij de snor uitvoering anders is. Verder klinkt dit niet zo spannend, dit is namelijk in het geval van een mint 99 van de 100 keer een vieze carb. Ik zou hem eens helemaal los halen, beide sproeiers er uit en alles even heel goed doorblazen met een compressor als ik jou was
 
De perfecte sproeier voor een mint is 66, althans voor de brom uitvoering. Maar ik denk niet dat dat bij de snor uitvoering anders is. Verder klinkt dit niet zo spannend, dit is namelijk in het geval van een mint 99 van de 100 keer een vieze carb. Ik zou hem eens helemaal los halen, beide sproeiers er uit en alles even heel goed doorblazen met een compressor als ik jou was
hallo mintman, ik heb het al lang opgelost er zit nu een 78 sproeier in.
bij media staat een foto van hoe hij er nu uitziet.
 
Back
Top