yamaha tzr50 08 uitlaat

Status
Not open for further replies.

mr yamaha tzr50

Well-Known Member
he ikheb een vraag welke uitlaat kan ik het beste op me tzr doen

ik zat te denke aan:

turbo kit
yasuni(maar erg duur liever niet)
leovince v6
ninja twinner
metrakit

andere ideeen mag ook ma wil dat ie ong. 90-100 loopt
dan gooi ik er nieuwe vertanding onder en wil dan ong. 85-95lopen en trekt ie als een beest:eek:


en kan je trouwens een tzr begrenzen met euro begrenzer

ook comentaar geven op andere graag bijv. als iemand zegt die uitlaat is goed maar jij weet dat, dat niet of juist wel zo is zeg et ook ff

graag andwoorden thx
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als uitlaat had ik dan die turbo kit gedaan (wrom geen metrakit die zijn ook wel snel) en dat begrenzen kan volgens mij wel
 
andere tandwielEN is niet nodig , 1 maatje groter voortandwiel mischien.

als een beest trekken en snel lopen willen we allemaal , mja , een std uitlaat trekt in verhouding juist het beste. ga je er een andere uitlaat op zetten word je vermogen wel iets meer maar op een hoger toerental , en bovendien is het verschil meestal maar minimaal. maar uiteraard wel wat meer vermogen.

maar je moet dus niet verwachten dat je op het achterwiel rijdt en alles vorbij rijdt natuurlijk..

een goedkope pijp ga je spijt van krijgen imo , een turbokit zal redelijk lopen maar ook niet het meest snelle uitlaatje , een v6 is bijna net als een std uitlaat en een twinner loopt imo helemaal niet geweldig.

de Yasuni is toch echt wel 1 van de betere uitlaten op Am6 , en houden het ook lang vol.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top