This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Yamaha Tzr te Koop !

Status
Not open for further replies.

BasV

Speed7T Rox #114
Hierbij bied ik mijn Tzr aan. Hij moet ruimen omdat ik mijn rijbewijs heb gehaald en nu een auto heb.

Aan deze Tzr is het een en ander gedaan, zowel optisch als motorisch. De brommer heeft een stickerset op de kuip van een Yamaha R1, een tankpad, een eigen gemaakte underseat van Alu. Het achterbeugeltje is zwart gespoten en nog wat kleine dingetjes zijn veranderd. Verder zitten er Blauwe koplampen in voor het zicht en deze geven ook Wit licht zodat je meer licht hebt in het donker.

Motorisch is er niet zo veel aan gebeurt. Er zit een Yasuni uitlaat op en er zit een Metrakit Pro Race koppeling in zodat hij wat lekkerder rijdt. De top zal ongeveer rond de 100/110 liggen. Deze kan eventueel origineel gemaakt worden.

Er staat nu ongeveer 12.000 km op de teller. Het blok is compleet uit elkaar geweest bij 10.000 km. Toen zijn alle nodige dingen vervangen.

De brommer verkeerd verder in een prima staat en dat is op de foto's ook te zien.

Mocht je intresse hebben, kun je me bellen op 0620539313, mailen naar bas_versluis@hotmail.com of een PM sturen.

De prijs is een goed bod, ik wil er snel vanaf dus mocht je een goed bod hebben dan heb je dus veel kans..!

Greetzz Bas
 

Attachments

  • DSCF0006.JPG
    335 KB · Views: 27
  • DSCF0007.JPG
    334.6 KB · Views: 21
  • DSCF0028.JPG
    345.7 KB · Views: 63
  • DSCF0031.JPG
    328.2 KB · Views: 24
Status
Not open for further replies.