Yamaha Tzr of Rieju RS2

bustinie

Well-Known Member
hallo allemaal,

ik wil binnen kort een 2e hands schakel bromer gaan kopen omdat ik het er toch veel mooier en stoerder uit vindt zien dan een scooter maar nu ben ik tussen de 1,65m en de 1,70 en wil ik of een rs2 of tzr maar nu is de vraag welke zou voor mij het comfotabelst zitten en welke is volgens jullie beter ook zou ik willen weten waar ik op moet letten bij de 2e hands aanschaf van bijde

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

testrit doen met beide, desnoods zoek je er 2 op ebay en zeg je dat je geïnteresseerd ben, zo kan je ff test rijden ;)
 
Idd booster, ik zou ook een testrit maken. Maar, uit ervaring vind ik dat de crossmodellen fijner zitten, en fijner rijden. Ook die zien er niet verkeerd uit. (a) Ik zou, als ik jou was, voor een gilera gaan. Die zitten het fijnst. (heb er zelf ook 1tje. (a))

Als ik zou moeten kiezen tussen die 2, zou ik voor de yamaha tzr gaan. Daar zijn meer onderdelen voor te vinden. Stel dat er iets kapot gaat.
 
ik zou voor de rieju rs2 gaan die zit zachter en ziet er mooier uit vind ik persoonlijk

voor de rieju zijn net zoveel onderdelen te koop als voor een tzr onder bijde zit gewoon een am6 blok en kwa uiterlijk zal de rieju mieschien wat duurder zijn
 
Ik zou gaan kijken wat je fijner vind rijden.
Ik heb zelf op een tzr gereden, en die zijn gewoon fijn.
Alleen denk ik dat een rs2 voor iets kleinere mensen wat comfortabeler zit, aangezien de tzr aardig groot is... Ik ben zelf 1.80 en voor mij is een tzr perfect!
Ik ga er ook een kopen, maar heb nu nog een scooter... maar als die weg is komt er een tzr :)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Back
Top