yamaha sting blak :s

jaquanthi

Well-Known Member
yamaha sting blok*
yeets;)

ik ben juist begonnen in de "tuning"
wereld heb wat opgezocht en al van
die dingen.iemand die ik ken had een yamaha sting
die niet meer draaide khab ham gekregen en ik
ben nu op zoek naar een mbk
ma ik zou dingen uit men blok van me sting
halen en houden weet er iemand wat ik het best
hou en wat ik mag wegsmijten

grtz

ps:als iemand een mbk redelijk nieuw
tussen 0-en 700 euro in goed staad weet staan(in west-vlaanderen)
zeg het me ;)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

wel ik zou een mbk
of een yamaha aerox kopen
maar kheb daar nu een blok liggen
van een yamaha sting die moet eerst
weg van me ouders.
maar ik zou onderdelen ervan houden(van die blok)
maar weet niet juist wat ik best zou houden
zouden jullie me kunnen helpen .

grtz

Waarom typ je verder op een volgende regel halverwege een zin ? dat leest echt ZO irritant !

Ik snap je vraag ook niet eens :? praat eens gewoon nederlands... jezus.

Ik zal een poging tot vertaling doen:

Deze jongeman heeft van iemand een Yamaha Sting gekregen maar hij wil eigenlijk een andere scooter kopen, een MBK (volgens mij alleen de Franse naam voor Yamaha) of een Yamaha Aerox.
Hij moet echter eerst zijn oude scooter (de Yamaha Sting) van zijn ouders weg doen.
Nu is zijn vraag wat voor een onderdelen van de Yamaha Sting hij zou kunnen bewaren om evt. op zijn nieuwe scooter te gebruiken.

Voor de mensen die het niet weten, dit is een Yamaha Sting:

marcel-yamahasting.jpg

Volgens mij zal er weinig bruikbaars zijn dat je qua onderdelen over kunt zetten, carters etc. zijn zover ik kan zien namelijk totaal anders. Misschien alles gewoon op marktplaats oid zetten en verkopen en dat terugkopen wat je graag wilt hebben.

Jah ik spreek een beetje dialect daarom dat sommige mesen me niet verstaan srry daarvoor, mesen bedankt voor de vertaling daarvan :p.
Kheb men blok vandaag open gesmeten en ienderdaad kan er niet veel van gebruiken :s jammer.
Men blok is naar de zak maar kweet niet wat eraan scheelt
dusja.
Alvast bedankt om me te helpen.

grtz

Last edited:
Ten eerste gebruik eens hoofdletters en leestekens. Dat leest al een stuk makkelijker. En typefouten kun je het beste ook even weghalen als je toch aan het editten bent.

Van een Sting kun je idd weinig afhalen omdat dat nogal verschillend is.

Ja vond ik ook raar de overbrengen is een 4kantige staaf die rondraait en overbrengt naar je wiel.Denk dat de zuiger niet meer goed is njah op marktplaats zal ik nog een paar dingen kunnen verkopen nie veel maar toch iets .

grtz

Back