Yamaha Slider Setup Vraag

SliderWalter

New Member
Hallo, ik ben in het bezit van een Slider, en vraag me iets af, ik wil graag dat hij auto wheelies gaat doen,

Setup,

Stage 6 70cc
21mm Caburateur Sproeier 114
Stage 6 variateur kit Sport met 5g rollen
Malossi rode drukveer
Stage 6 racing koppeling
Witte trekveren

Wat zou ik hier aan moeten veranderen, lichtere rollen heeft geen effect, hij loopt nu mooi in een keer door en loopt mooie touren,

Alvast bedankt

Mvg Walter,
 
Advertisement - register to remove this

Uitlaat: Stage 6 Pro Replica
Cilinder

Cilinder Stage6 Sport Pro MKII 50cc Minarelli Verticaal luchtgekoeld pen 10​

Je moet je slider aan mij verkopen!.. Haha

Autowheelys met een Stage 6 50cc word moeilijk.
Zet er een binnen rotor ontsteking op en maak led verlichting via de accu die je s'avonds oplaad.
Je zal dan een heel stuk meer gas reactie en extra koppel krijgen.

Ik raad je een Twins PVL analoog aan.
Dat zal je zo goed bevallen dat je eigenlijk niet meer terug wil naar een originele ontsteking!
 
Je moet je slider aan mij verkopen!.. Haha

Autowheelys met een Stage 6 50cc word moeilijk.
Zet er een binnen rotor ontsteking op en maak led verlichting via de accu die je s'avonds oplaad.
Je zal dan een heel stuk meer gas reactie en extra koppel krijgen.

Ik raad je een Twins PVL analoog aan.
Dat zal je zo goed bevallen dat je eigenlijk niet meer terug wil naar een originele ontsteking!
Ja daar zal je wat aan hebben op straat
1x vergeten op te laden en als.je savonds langer weg bent dan gepland zit je ineens ss zonder licht...

Vergeet auto wheelies maar met die Stage6 50cc AC prullen. Tegenwoordig noemt de jeugd het al snel een auto wheelie dusja wat is volgens jou een autowheelie?

Beste keus is subframe.omlassen en een horizontaal lc blok eronder, voor paar honderd euro heb je een leuk blokje en klaar is keees.
 
Back
Top