yamaha neos vario?

yamaha563

Well-Known Member
Hallo, ik rij dus me yamaha neos en wanneer ik aan 45 km/h reed ging hij plots maar 30 35 meer. Wanneer ik die nu start met rijden gaat hij rap tot 20 km/h en dan valt hij lik stil als ik meer gas geef. Wanneer ik blijf chokken dan gaat hij rap tot 45 km/h, wat is het probleem?8)
 
Advertisement - register to remove this

dus je bedoelt dat je met choke 45 rijd en zonder 30-35 km/h
dat betekent dus dat het mengsel helemaal niet klopt carburator eens uitkuisen ?...
zeg eerst je boegie kleur eens als je er een paar km goed hebt mee warm gereden .
 
vario

ik heb al aan de vario gedacht maar dit is het dus volgens jouw niet? ik zal de carbu eens uitkuisen
en de boegiekleur is normaal zwart dus.
 
zwart ?normaal gezien moet die koffiemelkbruin zien door een goede verbranding ... wel u kleur controleren na een rit voor zeker te zijn dat je wel op de juiste moment naar de kleur kijkt
 
heb je al een nieuwe bougie geprobeerd?

ook kan het zijn dat je katalisator los in je uitlaat zit , en soms voor de uitgang van de uitlaat gaat zitten.
 
heb je al een nieuwe bougie geprobeerd?

ook kan het zijn dat je katalisator los in je uitlaat zit , en soms voor de uitgang van de uitlaat gaat zitten.
zo een katalisator filtert de uilaat gassen zeker ? hoe komt het dat zo iets niet op de mijne zit ?(mijn brommer is ook wel gemmakleijk 20 jaar oud :p)
 
Hallo, ik rij dus me yamaha neos en wanneer ik aan 45 km/h reed ging hij plots maar 30 35 meer. Wanneer ik die nu start met rijden gaat hij rap tot 20 km/h en dan valt hij lik stil als ik meer gas geef. Wanneer ik blijf chokken dan gaat hij rap tot 45 km/h, wat is het probleem?8)

groter sproeiertje al geprobeerd?
 
carbu uitkuisen

hallo allemaal,
keb een vraagske wie ka mij helemaal uitleggen hoe je een carbu deftig moet uitkuisen
want mijn brommer start soms en rijd perfect en andere keer wil hij niet starten
 
Back
Top