yamaha neos v snaar

corretjuh

Well-Known Member
beste mensen. ik heb een neos en nu heb ik hier een nieuwe v snaar onder LATEN leggen door een scooterzaak en die bleek verkeerd te zijn dus ben ik weer terug gegaan en heb ik een nieuwe gekregen maar hij trekt nog steeds niet door.
vandaag me rollertjes maar eens vervangen en tot mijn verbazing staan mijn v snaar heel erg slap.
als ik hem boven en onder tussen me vingers pak kan ik ze tegen elkaar aan duwen.
mag een v snaar zo slap staan?
gr cor
 
Advertisement - register to remove this

dat zou zo kunnen.

gewoon worden dat je 1 hebt voor Minarelli horizontaal.

als je er een andere snaar is zet moet de boel geheel opnieuw worden afgesteld , dit kan simpel wat lichtere variogewichten zijn tot aan andere trekveren en drukveer..
 
oke maar dan zouden ze dat toch moeten weten bij die scooterwinkel waar ik de v snaar erom heb laten leggen.variogewichten? bedoel je de rolletjes. heb hele lichte erin. 3,3 gram en dar reed hij altijd goed mee tot er een andere v snaar op ging.
 
ja en nee , elke scootershop doet het anders..

en ligt er maar net aan wat jij voor zoiets wilt betalen ,alleen de snaar er even in zetten kost minder dan en een snaar erin zetten EN goed afstellen natuurlijk..

verder moet je zoals ik al zei elke snaar die je erin zet opnieuw afstellen , en dat is gewoon een kwestie van proberen met verschillende rollen , drukveren , trekveren ,shims etc. etc..

en wat voor setup heb je?
 
Back
Top