Yamaha Neos SBO 70B 2011!

Strakke lak zeg! Denk maar dat ik voor de zekerheid een donkervizier ga halen voor als ik tegen je moet :p Zal wel flink shinen in de zon!
 
Long time no see..

even wat verslagjes voor de eerste ervaringen met de SBO sprints..

Etten leur

Het begon met etten leur, fuck wat was ik zenuwachtig. met zn allen de dag van te voren in geladen en smorgens vroeg konnen we rijden!

Eenmaal aangekomen alles uitgeladen en tent opgezet en we konden inschrijven. intussen in de rij beetje bekende gezichten tegen gekomen,, typisch dat ze mij niet kennen xD maar goed.

Scooters en frame stonden er allemaal heel mooi bij, al het werk was het waard. vinny vroeg of ik me eerste run met hem wilde doen, zodat ik nie meteen de druk van willen winnen had.

Eerste paar runs gingen oke.. het voelde echt heel goed aan. ik moest oa tegen het frame van kenny en ik bleef hem voor. zelfvertrouwen bouwde op en de dag ging super..

tot... mijn scooter geen zin meer had.. ding zakte vaak weg voor de start en dergelijke.. veel dingen geprobeerd maar het mocht niet baten. uiteindelijk 9e waardoor de omloop er niet in zat voor mij helaas!

Joey daarintegen kwam wel in de omloop, hij had al de snelste tijd in zijn klasse en het ging goed tot helaas ook die met het zelfde probleem begon te kampen als mijn scooter.

Niet alleen joey maar ook vinny kwam in de omloop.. hij haalde het tot de finales en wist zelfs die te winnen! uiteindelijk dus toch een geweldig einde van de dag aangezien het voorbij was.. alle stress viel weg en weer met volle kracht op naar de volgende!

Strijen

na de scooters allemaal gecheckt en gedaan te hebben zijn we naar strijen geweest waar ik zelf het doel had mijn reactie tijden te verbeteren.. daar liep de scooter super waarbij ik m zelfs een keer bijna kwijt was omdat ik nogal nonchelant op de scooter zat.. hij omhoog kwam en ik toch echt heel erg snel van het gas af moest.

Al met al een goeie dag geweest.. vooral leuk en gezellig.. vinny weer de beker gewonnen en weer met een goed gevoel naar huis.

Heerenveen!

het was zover.. de volgende sprint.. mijn scooter zat op vermogen net als de rest. Dag van te voren naar camping het woutersbergje.. kwamen terecht in een 2e wereldoorlog bunker met bedden waar adolf himself nog op het geslape volgens mij.. maar goed,, ik vinny en mandy de bank gekozen en toch nog lekker geslapen!

volgende dag naar de meeting rijden,, weer lekker alles uitgeladen,, benzine erin en op naar de inschrijving.. intussen begin ik een aantal mensen beetje te kennen dus t word steeds gezelliger..

Vervolgens de keuring,, ineens moesten alle gaten ECHT afgedekt worden,, dus startmotor en het voorste deel van mijn ontstekingsafdekking. nja tape eroverheen en de weegschaal op..

Fuck,, nog steeds 147.8 kg.. veeel te veel.. khad zelf beetje probere te letten op me eige gewicht en bij de scooter beetje aan t gewicht gedaan.. maar het was niet genoeg:p lang niet genoeg.. maar ja,, we waren er,, konden er niks meer aan doen dus gaan! lekker in de rij en in het begin van de dag waren de tijden zoals op etten leur... 7.5.. soms 7.4 etc..

ineens pats boem een run.. 7.299... best lekker voor mijn gewicht vond ik.. aan het einde van de baan kwam margaux me tegemoet gerend van Yeahh onder de 7.3.. superblij ging ik naar de tent toe op de scooter te laten koelen en klaarmaken voor nog een run.. ik was ongeveer verzekerd van een omloop plek dus ik dacht.. mooi.. gas erop.. Net wel of geen valse start..

in de rij voor de volgende run had vinny het erover om was kouder weg te gaan rijden omdat die van hem dan een stuk feller was.. tja dat kon ik ook wel proberen.. ik sta klaar.. gooi me achterwiel een paar keer rond en hield de scooter wat koeler als normaal en heb er gas erop gegeven..

dit keer aan het einde van de baan kwam tim ( TB ).. Margaux ( Tb zip chick zoals een aantal der kennen :p ).. mijn zusje en nog een aantal mensen aan rennen... 7.09 seconden.. wholy fuck.. dat was gewoon 0.04 ofso achter arthur dus het ging echt heel goed.. natuurlijk de scooter niet meer gepusht,, klaargezet en wachten op de omloop!

In de omloop tegen wallie,, de geak die even een 6.97 reed.. echt heel super.. hij had helaas 2 x rood dus viel uit.. maar hij wist me wel te vertellen dat ik een 7.11 had gereden.. wat goed nieuws was voor mij omdat ik dus constant zulke tijden kon rijden.

in de rij weer... met arthur staan praten.. ik vertelde hem me gewicht en hij vond het heel erg netjes dat ik met dat gewicht deze tijde kon rijden.. ook concludeerde hij dat ik op dat moment derde stond en ik tegen vasco moest in de halve finale..

helaas kwam het daar niet van ivm de regen maar daardoor kon ik wel de dag afsluiten met een 3e plek.

Met oa de tips van arthur en andere ga ik voor kloosterzande zorgen dat er heel wat gewicht af is.. en hopelijk nog dichter bij de 7 te komen zo niet eronder!

de andere van het team reden ook goed..

Joey in de sportklasse eerste plek!
Margaux in de 70B 5e dacht ik
Vinny tweede plek in de superspecial
en tenslotte ik zelf een 3e plek!

Tot kloosterzande allemaal!:W

zal vande week nog wel een paar fotos posten
 
Mooie tijden gereden chef!!
Kloosterzande eens een run tegen elkaar doen ZONDER ROOD :p haha!

Tot binnekort en succes met het dieet van je Neos!

Grt
 
thousend pk neosss, nette tijd! Ben benieuwd wat die met 140 kg doet. Zit lekker dicht bij elkaar zo!

Tot Kloosterzande!

Groeten Vasco

Haha jullie met je thousand pk neosss xD..

achja.. bedankt voor de reacties allemaal,, kga zwaar me best doen t gewicht weg te krijgen.. en hopelijk wat dichter bij jullie tijden kruipen:7
 
jah ging gelukkig kneiterhard:D 7.09...

op meinerzhagen wat mindere tijden.. maar liep wel door!
kloosterzande hopelijk onder de 7.00!

hier wat filmpjes.. onderste was oefenen een dagje ervoor

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zJjV8MG_-eY&feature=player_embedded"]YouTube - ‪DSSC Meinerzhagen‬‏[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-s3tt2dkGzc&feature=player_embedded"]YouTube - ‪DSSC Meinerzhagen‬‏[/ame]

thanks to Big B Nrg

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=R2hL8cgjre0&feature=player_embedded"]YouTube - ‪Testen.op 70B neos by TB tuning‬‏[/ame]
 
Wel leuk om zo te zien dat het niveau elk jaar omhoog gaat. Mensen rijden constant tegen de 7.00 (of zelfs eronder) en 70B zit ongelooflijk veel concurrentie wat t echt super maakt. Blijft een mooi project.
 
Ah, je had ze al gevonden! Je machine staat er erg netjes bij en is nog goed vlot ook; complimenten!
Hier nog een aantal foto's:

[ir]http://1.bp.blogspot.com/-ZSABLm6DfCo/TfYA-EEAf_I/AAAAAAAAAV4/mNtZy54UWPA/s1600/PIC_0010.JPG[/ir]

[ir]http://3.bp.blogspot.com/-A3QpCtD6jak/TfYA_ZqipoI/AAAAAAAAAV8/GlqKj-R63y4/s1600/PIC_0011.JPG[/ir]

En nog een filmpje:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=qPmqyRH1DoQ"]YouTube - ‪DSSC Meinerzhagen‬‏[/ame]
 
Dagverslagje Kloosterzande 2011!

Nou hierbij even mijn dagversllag! het begon allemaal in een ver grijs verleden genaamd vorige week ergens..

Het hele team stond weer te popele.. de scooters stonden klaar en de huisjes waren geboekt!
de zaterdag in de auto gestapt om op een camping te overnachten, overdags eerst maar even kijken bij de baan en daar kwamen we jappo tegen! ook zagen we dat het rennerskwartier een beetje weghad van een crossbaan en we dus echt GEEN zin hadden om de volgende dag lekker de hele dag te ploege om de scooters bij de start te krijgen!

dus hoppa... trailer laten komen.. tent opgezet en wij sliepen savond daar!
uiteraard ging het hele gevolg nog wel mee om een gezellige avond te hebben en dat werd het! Arthur was nog ff kome buurte en we konden weer smakelijk lachen om kamp limburg die naast ons het gras aan het omploege was :W
maar goed.. ik sliep in de auto ( waar kamp Limburg gelukkig geen ergen in had want hoorde van jappo da die was gewekt om 03:00 uur xD ) en had daar nog even een glaasje fris over mijn autoradio gemorst.. die nu nog dood is KUT! mjaa..

Next day,, race day!

smorges inschrijven.. scooters keuren alles oke.. arthur die nog een promilage van +2 had kwam nog effe koekeloere en we konden gaan beginnen!

Eerste run... Vals!
tweede run... Vals!
derde run... vals!

godver zeg... marc vw en ik sprake elkaar regelmatig in de rij en zowa iedereen leek last te hebbe van vele valse starts.. maar goed.. Ben ( een van de TB mannen ) bood me een blikje redbull aan als ik een goeie run zou maken.. nja doen we dan toch even...

7.25 dacht ik... leuke tijd.. kom ik wel mee in de omloop denk ik zo..
naarmate de dag verstreek nog een paar runs gemaakt,, 2 dacht ik en twee keer vals ook...

wat me echt super meeviel deze keer is dat ik mooi afsprake kon maken.. diederik bijrvoorbeeld.. hij doet zn ding.. knikt een keer.. ik starte met burne etc en we staan allebei tevrede aan de start! geweldig!

na de run tegen diederik waar ik hem in de nek hijgde tijdens de run kwam ik erachter dat ik dus idd een goeie tijd had gereden! 7.07 persoonlijk record en snelste dagtijd!! mooii

terug naar de hut... scooters klaarmaken voor omloop en gaan!

kwartfinale.. Reactie 0.00 met eindtijd 7.03! VET!
halve finale tege wallie... allebei ROOD!!!:z daarna.. 0.00 met 7.09 dacht ik BAMM!!!

finale tege arthur.. VALS! hij een 7.25... moest te doen zijn dacht ik maar fuck wat was ik zenuwachtig.. ik wilde safe gaan dus deed dat ook.. maar TE safe..

7.28... met een reactie van 0.21.. wat kut zeg.. ik baalde enorm ondanks tweede plek en snelste dagtijd..
arthur sprak me daarna aan en legde me uit da da gewoon jammer ma helaas is... en da da veel mense overkomt en da ik t verder gewoon goed deed.. dat maakte t weer wa beter voor mij en was superblij met alles!

Arthur gefeliciteerd! Walliee!!!!; we maakte t spannend jung! haha

vverder dus een superdag.. kan niet wachten op lemelerveld!!!
 
mensen die fotos hebben of filmpjes graag posten! houd de pagina leuk

productthumb.php

productthumb.php

productthumb.php

productthumb.php


de onderste is echt een geweldige foto vind ik zelf!
 
Back
Top