Yamaha neos kruluitlaat

Snorneos

New Member
Ik heb een yamaha neos 2takt snor uit 97 en ik zou hier graag een kruluitlaat op zetten past deze op de standaart snor cilinder, zijn er aanpassingen die ik kan maken om deze te laten passen? mvg snorneos

Advertisement - register to remove this

zip50cc

Member
dan zou ik een terugloop uitlaat kopen die gemaakt is voor een horizontaal minarelli blok als het goed is zou die zonder problemen passen, je moet opletten dat de meeste terugloop uitlaat optimaal werken op een bepaalde cilinder. dus bijv een 50cc snel en een 70cc laagtoerig.

Snorneos

New Member
dan zou ik een terugloop uitlaat kopen die gemaakt is voor een horizontaal minarelli blok als het goed is zou die zonder problemen passen, je moet opletten dat de meeste terugloop uitlaat optimaal werken op een bepaalde cilinder. dus bijv een 50cc snel en een 70cc laagtoerig.
Past deze op de snor cilinder er is mij verteld dat deze anders is waardoor de uitlaten niet passen

zip50cc

Member
Past deze op de snor cilinder er is mij verteld dat deze anders is waardoor de uitlaten niet passen
volgensmij is alleen het carter aangepast bij xe spoelpoorten zodat er geen brom cilinder op kan of een andere cilinder snellere cilinder maar volgensmij past de uitlaat wel gewoon.

Advertisement - register to remove this