Yamaha Neo's in onderdelen weg

Status
Not open for further replies.

->Sp3cIaL-ArK<-

Annick-Lovertjuh
Vriend van me gaat binnenkort zijn Yamaha Neo's in onderdelen verkopen. Heb je iets nodig, post het dan hier even. ALLES is dus te krijgen, enkel voor het frame is al een koper gevonden.
 
Advertisement - register to remove this

Als ie nog een mooie carterkap heb :p (zonder diepe groeven).

Alle kleine beetjes helpen he :p
 
Kappen zijn allemaal zilvergrijs. Originele lak en schadevrij. Ze kunnen los weg ja. Zeg maar welke je nodig hebt dan geef ik het door
 
Hoeveel voor complete kappenset ??? of eventueel zonder die paar kappen die iemand anders al wil hebben?
Ik lees het wel hier of in PM ...
Owjah eventueel ook wel interesse in carterkap ...

edit/
En zadel ?
 
Beenschild
Voetplaat
Kap over accu
Stuurkap (binnen)

Heb je deze kappen nog? Ik heb heel veel interesse...

Hoeveel moet je er voor hebben?

Please e-mail me ::: TP_85@hotmail.com
 
Als iemand de complete kappenset wil kopen dan verkoop ik hem natuurlijk compleet... hij is er nu nog compleet omdat we hem pas over een paar dagen gaan strippen. Als niemand de complete set wil dan verkopen we de kappen los. Prijzen; bied maar wat, mag weg voor weinig wegens geldnood :p
 
Op het moment dat de scooter gestript is zal ik de mensen die om onderdelen vroegen even PM-en, dan wor dat wel geregeld. Geef aub alvast een bod, dan kunnen we de prijs wel al afspreken.
 
Vriend van me belde net, scooter wor compleet verkocht met verzekering enzo erbij, dus niet meer in onderdelen. Koper is al gevonden, scooter is verkocht. Sorry voor het ongemak..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top