ledsled owner

New Member
Hallo beste leden,

Ik heb een Yamaha Neo's onder handen mogen nemen en hier heb ik een Top Performance 50CC snel onder gezet (Black Trophy), een Athena variateur met 8 gram rolletjes en een aangepaste GY6 koppeling met rode trekveren en een gele drukveer. Ook zit er een sproeier 78 in (deze zit in een standaard carburateur vergelijkbaar met een Delortho groot) en de standaard stationair sproeier. Er hangt ook een Technigas terugloop uitlaat voor 70CC onder. De plaat met koelvinnen voor de variateur zat wel flink wat speling op en tikte tijdens het stationair draaien, of deze ook zo tikte tijdens het rijden weet ik niet want dat kon ik uiteraard niet horen. Het plaatje wat die plaat tegen houd (geen flauw idee hoe dat heet) met die blokjes er op die in de eerder genoemde plaat valt is nog wel goed maar deze wordt sowieso vervangen bij het vervangen van de variateur mocht dit nodig zijn.
Maar nu komt het... Ik kan hooguit 5 meter rijden en dan valt de motor opeens dood. Niet dat hij nog even na pruttelt dus.
Ik heb er wel olie in en volgens mij doet de oliepomp het ook gewoon. Dus in mijn ogen kan het haast geen warmloper zijn maar wat het wel is weet ik niet. Wie kan mij helpen?

Groet,

ledsled owner
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top