Yamaha Neo's gekocht

ricardoscheltens

New Member
Hallo,

Ik heb gister weer een scootertje gekocht.
Heb zelf al wat scooters/brommers gehad:
Tomos 2x, Peugeot Ludix Blaster, AGM, Baotian, Keeway en gisteren heb ik een Yamaha Neo's gekocht. Ook omdat ik klaar was met chinees.
Het is een opknappertje die maar 100 euro was dus ik verwacht geen nieuwe en dat is die ook niet.
Kappen zitten de meeste met tayrips en wat tape op het zadel maar het zit wel. Blok heeft 30.000 gelopen maar klinkt nog goed en loopt wel pefect! Voor 100 euro dus wel een ding wat rijdt. Wat mij opviel op me kentekenpas is dat die gemaakt is in 2005 maar sinds 2006 eerste inschrijving. Heeft die dan een jaar in het buitenland gereden? Of pas na een jaar nieuw verkocht?
Voor 100 euro is die best goed, remmen en verlichting werken prima en motorisch goed. Bandjes ook nog best goed en hard. Enige minpuntje is dat de kickstart het niet doet maar heb kickstartkap met kickstart liggen en die gaat er morgen op. Vind het voor 100 euro een best goeie scooter en heb er al 189 km mee gereden. Het is een brom en trok voor geen meter op heb de lucht en stationair schroef wat gesteld en is al wat beter, misschien als het slechter wordt dat ik er andere rolletjes in doe maar dat weet ik nog niet zeker. Ook heb ik de standaard uitlaat eraf gehaald (die ik ook had liggen net als kickstartkap gratis gehad) en de standaard uitlaat (met begrenzing) er dus af gehaald.
Voor 100 euro, topding! Mochten mensen nog vragen hebben over me scooter hoor ik het graag! Tips altijd welkom! :)
Ben hier zelf trouwens nieuw. Woon in Abcoude waar ik ook vaak rondom rij (meer tour) en ben 17.

Heb er trouwens een flesje (halfvol) olie bij gehad, onderdelen voor achterrem. En voor zit een aansluiting (zelfde als sigaretten aan sluiting in auto) Waar een stekkertje in gaat om de accu te laden. Geeft die ook stroom? Denk het wel want zit op de accu. Dan wil ik er zo'n usb autolader in doen om me telefoon te laden.
 

Attachments

  • 33775302_844130382442705_6437464736077447168_n.jpg
    33775302_844130382442705_6437464736077447168_n.jpg
    111.1 KB · Views: 5
Advertisement - register to remove this

Back
Top