Yamaha neos gaat volledig ontgrenst niet harder dan 45!

Genesis

Well-Known Member
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb na 5 maanden ellende met een keeway nu een yamaha neos. Met die keeway heb ik ruim 6000 km gereden en die liep keurig 74. Nu heb ik een Neos omdat die harder zouden moeten kunnen en mijn keeway overleden is maar hij wil niet harder dan 45.

Als ik van een heuvel (bv. viaduct) afrij wil hij wel doortrekken en rijd hij makkelijk harder dan 70 (heb sportstuur zonder tellers weet niet precies) Ik heb er een Adin race koppeling inzitten met rode trekveren en witte drukveer. Verder sproeier maatje 78 en uitlaat (technigas) ontgrenst. Varioring is er ook uit. Rollen zijn 3.6 gram. Hij wil dus niet doortrekken.

Iemand een idee?
 
Advertisement - register to remove this

Te zware rollen, zouden dit kunnen veroorzaken.

3,6 gram is al aardig licht, maar het zou best kunnen dat hij gewoon nog meer toeren nodig heeft.
 
heb ook 7 gram (standaar keeway rollen) geprobeerd maar dan doet hij ook helemaal niks. Voordat ik de rollen vervangen had was dit ook al probleem. toen zaten er standaard neos rollen in :(

als ik gaskabel vervang kan het dan verholpen zijn?
dat hij nu niet genoeg gas geef?

Grt.
 
Originele koppeling er weer in en dan alles netjes afstellen, in dit geval met name de overbrenging. Denk in dit geval vooral aan de drukveer (versleten of wil juist helemaal niet in)
 
Back
Top