Yamaha neos 70cc

J.K Scooter’s

New Member
Ik heb 3dagen geleden een Yamaha neos 70cc gekocht met diefstal schade op dit momend reed hij nog perfect toen wilde ik een killswitch er opzetten zo dat niet de hele tijd hoef te klote met een schroefedraaier

Nu is het zo dat hij kortsluiting bij het contact heeft gekregen heb toen een nieuw contactslot er op gezet en nieuw zekering enz hij vonk heeft compressie krijgt benzine en toch wil hij niet aan waar kan dit aan liggen

Zou heel fijn zijn als iemand mij uit de brand kan helpen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je zegt dat hij vonk heeft, dus ik ga ervan uit dat je het contactslot goed hebt gemonteerd. Hij liep wel goed hiervoor?

Kijk eens of je bougie nat wordt, hoe is de staat van de cilinder?
 
Ja hij vonkt en voor hij kortsluiting kreeg reed hij super heb nieuw bougi gekocht er in gezet en de cilinder in net in gereden ik dacht eerst dat het de CDI was maar dan vonkt hij ook niet
 
Ik zou toch echt even controleren of de basis goed is. Ik lees juist dat er een hoop veranderd is, nieuwe cilinder, kortsluiting geweest.
 
Ik zou toch echt even controleren of de basis goed is. Ik lees juist dat er een hoop veranderd is, nieuwe cilinder, kortsluiting geweest.
Ik heb hem zo gekocht met nieuw cilinder (die net ingereden is) kapot getrokken contact hij en hij reed echt super nog nooit zo lekker gereden op een 70cc en nu na die kortsluiting start hij niet eens met remreiniger ik ga nu de cilinder na checken en de kabels CDI enz maar als hij comperssie heeft en vonkt moet hij starte toch
 
Mengsel kan niet goed zijn. Afstelling kon slecht zijn en misschien warmloper. Eerst gewoon paar dingen uitsluiten. Bougie ook nat?
 
Mengsel kan niet goed zijn. Afstelling kon slecht zijn en misschien warmloper. Eerst gewoon paar dingen uitsluiten. Bougie ook nat?
Je had gelijk heb alles even gecheckt begon bij de cilinder nou die is game over heb nu een 50cc tijdelijk er in maar hij trek goed op maar daarna heeft hij echt een hele grote dip ik dacht aan rolletjes maar daar heb ik geen gereedschap voor maar klopt dit of ligt het aan afstellen
 
Dat kan ook meerdere oorzaken hebben. Rollen, afstelling carb, dus dat is echt aan de slag en beginnen met mengsel goed te hebben.
 
Back
Top