Yamaha neos 70cc valt weg bij vol gas!

Nol078

New Member
Mijn Yamaha neos 70cc valt weg als ik te lang vol gas geef. Als ik dan lang de hendel op volgas houd doet die het weer. Wie weet wat ik moet aanpassen zodat hij goed moet wegvalt?
Setup:
16mm dellortho
Sproeier 76
5,5 gram rollen
Gele drukveer malossi
Witte trekveren
 
Advertisement - register to remove this

Dank, ga ik setje sproeiers bestellen. Weet je trouwens hoe hard hij ongeveer met deze setup zou horen gaan? Hij gaat 75-78 kmh op gps.
Welke 70cc en uitlaat heb je.
Ik had eerst ook een te arme sproeier in mn neos en na een grotere in te doen en het buisje uit het luchtfilter te halen ging hij wel een stuk harder
 
Welke 70cc en uitlaat heb je.
Ik had eerst ook een te arme sproeier in mn neos en na een grotere in te doen en het buisje uit het luchtfilter te halen ging hij wel een stuk harder
Wat voor 70cc is mij niet bekend. Uitlaat is een ontgrensde originele uitlaat. Bedoel je met het buisje van het luchtfilter het inlaatbuisje waardoor de lucht naar binnen komt?
Post automatically merged:

Welke 70cc en uitlaat heb je.
Ik had eerst ook een te arme sproeier in mn neos en na een grotere in te doen en het buisje uit het luchtfilter te halen ging hij wel een stuk harder
En welke sproeier had jij erin gezet?
 
17,5. Middelste stand vgm. Maar dit kan natuurlijk anders zijn bij jou. Ik heb ook dat buisje uit mn luchtfilter gehaald. Maar volgens mij heb ik alsnog niet de goede sproeier.
Oké dank. Ik had nog een vraag want mijn motor valt weg als ik een tijdje op topsnelheid rijdt, alsof er een Max snelheid op zit. Met andere rolletjes doet hij hetzelfde bij de zelfde snelheid. Met een grotere sproeier trekt hij beter op maar op topsnelheid valt de motor na een paar sec uit en dan heel kort weet aan en dat dan de hele tijd. Kan dat aan de uitlaat liggen? Of zit er ergens nog een begrenzer? Zit geen varioring in en uitlaat is voor zover ik weet volledig ontgrenst. Alvast dank!
 
Back
Top