Hallo allemaal,
Ik heb een Yamaha Neo's 4t Injectie uit 2013.
Er zit een Polini Hi-Speed vario in, en hij gaat 70 km/pu op de teller (62 km/pu GPS)
Zodra hij 70 op de teller haalt voel ik dat hij inhoud, hij wil wel sneller maar ik denk dat de toerenbegrenzer hem tegenhoud.
Ik heb rondgezocht en ik heb een oudere post gevonden (https://scooterforum.net/threads/yamaha-aerox-4takt-euro4-2018-opgevoerd.208654/post-3514096)
Een beetje onderin staat een document (ook bijgevoegd). Er staat dat je een witte (en groene) draad van de ECU door kan knippen om de toerenbegrenzer uit te schakelen.
Klopt dit een beetje? Hoe groot is de kans dat dit fout gaat? Is dit überhaupt dezelfde ECU?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb een Yamaha Neo's 4t Injectie uit 2013.
Er zit een Polini Hi-Speed vario in, en hij gaat 70 km/pu op de teller (62 km/pu GPS)
Zodra hij 70 op de teller haalt voel ik dat hij inhoud, hij wil wel sneller maar ik denk dat de toerenbegrenzer hem tegenhoud.
Ik heb rondgezocht en ik heb een oudere post gevonden (https://scooterforum.net/threads/yamaha-aerox-4takt-euro4-2018-opgevoerd.208654/post-3514096)
Een beetje onderin staat een document (ook bijgevoegd). Er staat dat je een witte (en groene) draad van de ECU door kan knippen om de toerenbegrenzer uit te schakelen.
Klopt dit een beetje? Hoe groot is de kans dat dit fout gaat? Is dit überhaupt dezelfde ECU?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen