Yamaha neo's 2009 opvoeren

Status
Not open for further replies.

Mr_loc0

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een paar vragen.
Ik wil graag mijn neo's rond de 65-70 kmh laten lopen,Het probleem is dat ik alleen maar informatie over de oude neo's kan vinden. En dat de begrenzers in de nieuwe en de oude niet hetzelfde zijn!! :( ( Graag niet afzeiken Ik weet dat Neo's een ouwe lullen scooter is maar ik ga hem veranderen ;) ) Verder had ik nog een vraagje Hij liep toen die nieuw was 51 Kmh op de teller en na zijn grote beurt ineens 48 op de teller... Weet iemand wat daar het probleem van kan zijn (gister kwam die niet eens verder dan 44 kmh) Ik heb de dealer gebeld en zij zeiden dat ze der nix aan konden doen!! Alvast bedankt!!
 
Advertisement - register to remove this

goedendag,

Je hebt een supper goede scooter gekocht!

om hem 65 70 te laten rijden hoef je alleen een andere variateur te monteren.

Ik zou aanraden om deze van malossi te bestellen. Ik heb deze zelf al enkele malen gemonteerd in een neo 4t en loopt echt super mooi.

dat je scooter steeds langzamer gaat heeft te maken met de slijtage van de v snaar. hoe smaller deze word, des te lager de topsnelheid word.
(dit zou je dealer eigenlijk moeten weten)

succes.

Vriendelijke groet
Jos Koelewijn
JRS Scooters
 
mooie dealer dan ook 8P

wat maakt het verder uit wat een Neo's voor scooter is?

er rijden ook weet ik veel hoeveel mensen op imitatie hollleder scooters...

dat ziet er helemaal niet uit ;)

en op vogeltjesmerken...

Yamaha is teminste een fatsoenlijk merk.
 
Hahaha Ja jooh sorry dat ik niet kon reageren maar mijn internet lag eruit. Nee ik heb express zelf voor een neo's gekozen omdat ik niet veel mensen erop zag rijden en ik dacht dat er best wel wat uit het blok te hale viel :L.. Ik heb is een beetje rond gevraagt en gekeken En iedereen zegt wat anders.. Zelfs de 3 dealers bij mij zeggen alle 3 iets anders Ik zit er aan te denken om gewoon een 4 takt kitje in te laten monteren kost 90 euro (en hoef ik het zelf niet te doen :D) En ik heb me wijs laten maken dat dat wel is zoon 20-25 km kan schelen precies wat ik wil :) Ik heb trouwends een rollerbank gehad en hij liep 44 ;(;(;(;( Geen boete duuh (A) maar toch mocht wel iets harder al die andere scooters 65-70 haha Maar ik hoop dat iemand weet of dat zogehete 4 takt kitje helpt

Alvast bedankt!!!
 
Als je een nearox wil koop dan een echte aerox... maar on topic, dat hij wat langzamer loopt (2-3 km/u) kan net aan de heling liggen waar je toevallig reed en je band kan iets zachter zijn geworden misschien. en over het ontgrenzen bij veel 4takten (de gene die ik ken) zijn allemaal bij de CDI begrenst. (beetje info zoeken en je weet hoe die van jou werkt)
 
Kan je lang zoeken... Voor dit blok kan je alleen een malossi vario kopen meer niet. CDI kan je niets aan doen.
 
Zoek anders ff op google ofzo

4-takt opvoeren,
4-takt ontgrenzen.

Zo vind je al best veel hoor

het is geen 4-takt zoals een sym, kymco e.d.
neo's 4takt is injectie en is net even anders.

maar inderdaad zoals al aangegeven staat hierboven kan je iets harder met een malossi vario.
maar veel meer zul je er zover ik weet op het moment niet uithalen.
 
Malossi heeft ook een 65cc cylinder en een nieuwe injectie computer. Deze set kost ongeveer 550 euro. Hij is in NL nog nergens gesignaleerd, en dat zal gezien de prijs ook wel zo blijven.
 
sorry voor de beetje laate reactie maar ik heb een tijdje zonder internet gezeten. Ik heb idd die mallosi variateur laten monteren en hij loopt nu 66 ! :D Dit koste me 135 euro was best duur maar tis de prijs wel waard ! iig harstikke bedankt!
 
mooie dealer dan ook 8P

wat maakt het verder uit wat een Neo's voor scooter is?

er rijden ook weet ik veel hoeveel mensen op imitatie hollleder scooters...

dat ziet er helemaal niet uit ;)

en op vogeltjesmerken...

Yamaha is teminste een fatsoenlijk merk.

helemaal gelijk je kunt ook zown vaag chinees ding van mijn kopen is niks aan afgewerk zelfs die kappen om je voorlicht enzo zitten alemaal los en er zit geen lek gaatje in je accu bak dat soort grappen.
 
hoeveel gram steek je best in die malossi vario ?
voor de yamaha neo?
want die originele lijkt mij veel te zwaar !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top