yamaha jog weinig kracht

ik heb deze week een gloednieuwe malossi sport 50 cc snel en een 17.5 mm dellorto erop gezet
afstelling gedaan (nog niet helemaal super)
maar ik heb weinig trekkracht en mijn top is maar 50 km/u als ik er niet op zit en ik geef een spuit gas dan is het net een leeuw dus heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen
 
Advertisement - register to remove this

Je zou kunnen kijken of de 3 zwarte blokje nog een beetje ruw zijn anders op schuren klein beetje niet te grof.
Trek veertjes kunnen geen kwaad als je die af en toe vervang door de kracht die op die veertjes komt rekken ze uit en na een tijd verliezen die kracht
 
Klinkt alsof je de gehele afstelling opnieuw moet aanpakken.
Niet zo heel gek als je naar een sport cilinder gaat en een 17,5 carb.

Sproeiers.
Rollen
Trekveertjes.
Drukveer(en)
Uitlaat?

Alles werk hier samen.
Heb je hier al wat aan gedaan zo ja wat precies, en wat werkte wel wat werkte niet.
Afstellen en goed afstellen zijn 2 verschillende dingen. En kosten veel tijd en energie
 
ik heb een leovince tt uitlaat eronder
mijn vario en koppeling is origineel maar heb een polini hi speed vario besteld met 6.9 gram rollen en blauwe trekveren/drukveer
 
nu heb ik een ander probleem hij is nu goed afgesteld dacht ik maar als ik hem nu koud start en ik rijd weg gaat ie als een beest naar de 80 km/u maar als ik laten we zeggen 100 meter gereden heb moet remmen en dan weer gas geef kom ik niet hoger als 50 kmu
 
Het is niet slim om met een koude motor meteen naar de top te gaan. En is hij wel al ingereden? Dan moet je dat al helemaal niet doen
 
Het is niet slim om met een koude motor meteen naar de top te gaan. En is hij wel al ingereden? Dan moet je dat al helemaal niet doen
ja dat snap ik maar ik had er net een polini hi speed in gedouwt vandaar dat ik even teste heb ook niet meer volgas gereden daarna maar dat was mijn vraag niet
 
Back
Top