Yamaha jog rr knipperlichten werken niet juist

lange1990

New Member
Beste leden ik heb hier een jog rr uit 2012
De oude kabelboom was defect waardoor mn knipperlichten niet werkten 20240630_121925.jpg20240630_121926.jpg
Inmiddels nieuwe kabelboom erop gebeunt helaas werkt mn knipperlicht nu aleen waneer de scooter stationair loopt
Zodra ik gas geeft valt mn knipperverlichting weg remlicht en gewoon licht werkt prima iemand enig idee wat dit kan zijn
IMG-20240630-WA0008.jpeg
20240630_145541.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Is de zekering tussen accu en spanningsregelaar nog heel?
Als deze defect is, werkt alles wat aangesloten zit op de 12V boordspanning alleen als de motor loopt. (knipperlichten, remlicht, elektrische start, claxon)
Mocht deze zekering nog heel zijn, meet de spanning eens over de accupolen, met alleen het contactslot op "aan" en dus stilgelegde motor, bij stationair draaiende motor en bij draaiende motor met wat gas erop.
De spanning mag niet onder de 12,25V duiken met enkel het contactslot aan en niet boven de 15V uitgaan bij volgas.
 
Is de zekering tussen accu en spanningsregelaar nog heel?
Als deze defect is, werkt alles wat aangesloten zit op de 12V boordspanning alleen als de motor loopt. (knipperlichten, remlicht, elektrische start, claxon)
Mocht deze zekering nog heel zijn, meet de spanning eens over de accupolen, met alleen het contactslot op "aan" en dus stilgelegde motor, bij stationair draaiende motor en bij draaiende motor met wat gas erop.
De spanning mag niet onder de 12,25V duiken met enkel het contactslot aan en niet boven de 15V uitgaan bij volgas.
De zekering is heel ik ga de boel doormeten
 
Is de zekering tussen accu en spanningsregelaar nog heel?
Als deze defect is, werkt alles wat aangesloten zit op de 12V boordspanning alleen als de motor loopt. (knipperlichten, remlicht, elektrische start, claxon)
Mocht deze zekering nog heel zijn, meet de spanning eens over de accupolen, met alleen het contactslot op "aan" en dus stilgelegde motor, bij stationair draaiende motor en bij draaiende motor met wat gas erop.
De spanning mag niet onder de 12,25V duiken met enkel het contactslot aan en niet boven de 15V uitgaan bij volgas.
Spanningsregelaar was kapot alles werkt nu
 
Back
Top